مهمترین عناوین اقتصادی 28 دی ماه؛

از افزایش سقف جوایز سپرده های قرض الحسنه تا حذف کارت های بازرگانی یکبار مصرف

رونمایی از 100 دستاورد دولت روحانی در صد روز آینده،کارت های بازرگانی یکبار مصرف در راه قبرستان و نابسامانی بازار گوشت قرمز تا چه زمانی ادامه دارد از مهمترین عناوین اقتصادی امروز بوده است.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم ترین عناوین اخبار اقتصادی امروز به شرح ذیل است: 
گمرک ایران موفق شده است به همت دانش‌پژوهان داخلی تمامی فرآیندهای گمرکی را الکترونیکی نماید که این عملیات از مرحله اظهار تا درب خروج گمرک را شامل می‌شود.
وزیرامور اقتصادی و دارایی گفت: 100 مورد از اقدامات اقتصادی دولت را در 100 روز آینده بیان می‌کنیم.

ازحجم عظیم نقدینگی مخفی و کاهش ارزش پول تا آخرین وضعیت چای‌کاران


آخوندی گفت: بلندی و کوتاهی ساختمان ملاک نیست بلکه استفاده از فناوری سازگار با طبیعت و ظرفیت های زیستی که قابلیت زندگی خوب برای جامعه را به همراه دارد باید مورد توجه قرار گیرد.


کارشناسان اقتصادی معتقدند که حضور دلالان در بازار از حلقه های مازاد زنجیره تولید ، عرضه و تقاضا نشأت می گیرد که برای حذف آن‌ها باید مسیرعرضه کوتاه تر شود.

ازحجم عظیم نقدینگی مخفی و کاهش ارزش پول تا آخرین وضعیت چای‌کاران



کشمکش وزارت صنعت و انجمن وارد کنندگان خودرو/ جولان نمایندگی های جعلی در بازار


برخی شرکت های واردکننده خودرو در حالی مشغول به فعالیت در کشور هستند که به گفته رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو از طرف شرکت مادر بعنوان نماینده رسمی شناخته نمی شوند.

گوشت قرمز طی چند هفته اخیر با نوسانات قیمتی مواجه شده که این شرایط نامتعادل بازار، مشکلاتی برای مصرف کنندگان به وجود آورده است.

ازحجم عظیم نقدینگی مخفی و کاهش ارزش پول تا آخرین وضعیت چای‌کاران

عضو اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: تخفیفات 50 الی 60 درصدی فروشگاه های زنجیره ای غیر اصولی است چرا که حداکثر فاصله قیمت از درب کارخانه تا عرضه باید 24 درصد باشد.


حداكثر میزان هر یك از جوایز اعطایی به سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز اعم از نقدی و یا غیرنقدی به یك فرد در هر دوره، از پانصد میلیون ریال به یک‌میلیارد ریال افزایش می یابد.

انتهای پیام/











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۱:۳۱ ۲۸ دی ۱۳۹۵
ايا دادن جايزه به دارندگان حساب هاي قرض ألحسنه اصولا مجوز شرعي دارد يانه ؟
كسي كه با نيت الهي انساني و شرعي پولي مازاد نياز خود را به حساب قرض الحسنه به بانك مي سپارد، حالا نيت خود را با بدست اوردن جايزه نقدي يا خودرو و اپارتمان مخلوط كند !
آخرین اخبار