شهرکرد؛

بررسی موضوع انتقال آب بین حوضه ای کارون و زاینده رود

موضوع انتقال آب بین حوضه ای کارون و زاینده رود در سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نشستی به میزبانی سید حمید پورمحمدی معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و با حضور استانداران چهارمحال و بختیاری و خوزستان، تعدادی از نمایندگان دو استان در مجلس شورای اسلامی، و کارشناسان وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه در تهران، موضوع انتقال آب بین حوضه ای کارون و زاینده رود و همچنین تأمین آب شرب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به لزوم دقت در ارائه گزارش های کارشناسی در حوزه آب، خواستار توجه به کمبود آب در این استان و همچنین کسر واقعی سهم صنعت از تخصیص ها شد.

علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با انتقاد از خشک شدن چشمه های منطقه به دلیل احداث تونل سوم، بر ضرورت توجه به مشکلات مردم استان چهارمحال و بختیاری در حوزه آب تأکید کرد.

گودرز امیری معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز بیان درست منابع و مصارف در گزارش های وزارت نیرو را کلید حل مشکلات بین حوضه ای آب دانست.

استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه های بزرگ کارون و زاینده رود است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.