اصفهان؛

وضعیتمان را در جدول بهبود خواهیم داد

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان گفت: در مسابقات باقی‌مانده لیگ برتر فوتسال که اکثرا دیدارهای سختی هم هستند، سعی می‌کنیم جایگاهمان را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زینب شریفی  اظهار کرد: در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، با تیم دختران کویر کرمان در این شهر مصاف کردیم و 6 بر 3 مغلوب شدیم.

وی افزود: نیمه اول را با 3 گلی که دریافت کردیم و یک گلی که زدیم، 3 بر 1 به پایان رساندیم و در نیمه دوم با زدن 2 گل بازی را به تساوی کشاندیم یعنی 3 بر 3 مساوی شد؛ اما در نهایت با گل‌هایی که در این نیمه از تیم حریف خوردیم، 6 بر 3 باختیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان تصریح کرد: یکی از بهترین بازیکنان‌مان مصدوم است و نبود وی در دو بازی به خصوص همین مسابقه روی نتیجه بسیار تأثیر داشته، اما تا بازی بعد امکان دارد برگردد که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: تیم دختران کویر کرمان، تیم یک‌دست و با انگیزه‌ای است به طوری که بازیکنان‌شان در این مسابقه خیلی خوب ظاهر شدند و چشم‌بسته همدیگر را پیدا می‌کردند؛ حتی سال گذشته این تیم به عنوان پدیده لیگ برتر شناخته شد.

شریفی ادامه داد: بازیکنان تیم ما با اینکه سنشان از فوتسالیست‌های این تیم کرمانی پایین‌تر بود، عملکرد خوبی داشتند و واقعا عالی بازی کردند، تنها به خاطر اشتباهات فردی و کم‌تجربگی بود که چنین نتیجه‌ای به دست آمد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان اضافه کرد: اگر این اشتباهات انجام نمی‌‌شد، می‌توانستیم برنده میدان باشیم؛ به خصوص دو دقیقه آخر که سه، چهار موقعیت گل صد در صد را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه جمعه هفته جاری با کارای شیراز در اصفهان دیدار خواهند کرد، اظهار داشت: در مسابقات باقی‌مانده، ما سه بازی داخل خانه داریم و 5 بازی بیرون از خانه که بازی‌های سختی هم هستند؛ امیدواریم با یک عملکرد بهتر بتوانیم از رده خودمان کمی بالاتر بیاییم و جایگاهمان را در جدول بهبود بخشیم.  




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.