اصفهان؛

اولین گام بانوان فوتسالیست سپاهانی دررشت

تیم سپاهان به عنوان تنها نماینده اصفهان در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور به انجام خواهد رسید و تیم سپاهان در نخستین دیدار به مصاف تیم هیأت فوتبال رشت خواهد رفت.

فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته یک بانوان، تیم شقایق مبارکه توانست سهمیه لیگ برتر را به دست بیاورد و در ادامه تلاش‌هایی برای جذب حامی مالی صورت گرفت که نتیجه‌ای نداشت و این تیم با نام شقایق مبارکه در قرعه‌کشی لیگ شرکت کرد.

با این‌حال رایزنی‌های انجام شده نتیجه داد و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، حمایت مالی از این تیم را برعهده گرفت تا نماینده استان اصفهان با نام سپاهان در لیگ حضور پیدا کند.

دانشگاه آزاد اسلامی، سایپا تهران، کارا شیراز، بازرگانی البرز نوشهر، هیأت فوتبال رشت، ملی حفاری ایران، پالایش نفت آبادان، هیأت فوتبال تبریز و دختران کویر کرمان به همراه سپاهان، تیم‌های شرکت کننده در فصل جدید لیگ برتر فوتسال هستند.

به گزارش فارس، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده،‌ از سال آینده 8 تیم نخست رقابت های لیگ در سوپرلیگ باقی مانده و 6 تیم باقیمانده در کنار دو تیم صعود کننده از لیگ دسته یک هم در لیگ برتر حضور دارند.

برنامه هفته لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

جمعه 26 شهریور – ساعت 11

دانشگاه آزاد اسلامی – سایپا تهران

کارا شیراز – بازرگانی البرز نوشهر

سپاهان اصفهان – هیأت فوتبال رشت

ملی حفاری ایران – پالایش نفت آبادان

هیأت فوتبال تبریز – دختران کویر کرمان 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.