اصفهان؛

حمایت تماشاگران از فوتسال و فوتبال بانوان اصفهان در لیگ برتر

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان گفت: بانوان تماشاگران با آمدن به سالن و ورزشگاه سه نماینده اصفهانی حاضر در لیگ برتر فوتسال و فوتبال را حمایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زینب شریفی  اظهار کرد: شانزدهم مهرماه جاری با تیم شهرداری تبریز به میزبانی این شهر مسابقه دادیم و با نتیجه 6 بر یک برنده شدیم.

وی افزود: با توجه به اینکه هم تیم ما و هم شهرداری تبریز در سه بازی گذشته سه باخت داشتیم، هر دو برای برد آمده بودیم به خصوص تیم میزبان که بسیار تحت فشار بود تا حتما برنده میدان باشد.

این سرمربی با بیان اینکه این مسابقه اولین مسابقه‌ای بود که به عنوان سرمربی روی نیمکت نشسته است، تصریح کرد: برای اینکه از آخر جدول کنده شویم و بالا بیاییم، به این برد احتیاج داشتیم.

شریفی ادامه داد: نیمه اول با پرس و فشاری که تیم حریف روی دروازه ما وارد کرد، توانستیم 5 گل بزنیم و در نیمه دوم یک گل تیم ما و یک گل هم تیم مقابل به ثمر رساند که نهایتا بازی با نتیجه 6 بر 1 به نفع ما به پایان رسید.

وی عنوان کرد: در کل موقعیت‌های خوبی داشتیم، حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم؛ البته داوری هم خیلی خوب بود به طوری که داوران با مهارت روانی بالایی که از خودشان نشان دادند؛ توانستند بازی را خیلی خوب اداره کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان اظهار داشت: در لیگ برتر امسال تمام تلاشم این است که با پتانسیلی که تیم دارد بهترین نتایج را بگیریم اما مهم‌ترین هدف در وهله نخست، حفظ تیم در لیگ برتر است؛ سپس در سال آینده اگر من سرمربی باشم، با تقویت تیم به گرفتن سکو و قهرمانی هم فکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: 30 مهر ماه امسال با تیم شهرداری رشت در صفائیه مبارکه مصاف می‌کنیم.

شریفی تأکید کرد: از تماشاگران بانو می‌خواهم که به سالن و ورزشگاه بیایند و تیم‌های اصفهانی لیگ برتری فوتسال سپاهان، فوتبال ذوب‌آهن و فوتبال آینده‌سازان نجف‌آباد را تشویق کنند و حامی سه نماینده اصفهانی‌ در لیگ برتر باشند.   



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار