حضور 20سرمایه گذار خارجی در همایش بین‌المللی گردشگری

20سرمایه گذار خارجی در همایش بین المللی گردشگری ایران و نمایشگاه صنایع وابسته در مازندران حضور خواهند داشت.

پزشکی مدیرعامل توسعه گردشگری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت:حضور 20هلدینگ سرمایه گذاری از کشور های اروپایی، بریتانیا،اسپانیا،آلمان، فرانسه، دانمارک و کشور های حاشیه خلیج فارس و ترکیه در این همایش قطعی شده است.

وی افزود: شهرداران مازندران در این همایش می توانند فرصت های سرمایه‌گذاری شهر خود را به هلدینگ خارجی توجیه کرده و تفاهم نامه منعقد کنند، که این تفاهم نامه بوسیله دبیرخانه همایش بین‌المللی منعقد شده و در روز های بعد تبدیل به قرارداد خواهند شد.

دبیر کل همایش بین‌المللی گردشگری ایران و نمایشگاه صنایع وابسته گفت: در این رویداد بین المللی اساتید داخلی و خارجی همچون پروفسور ابراهیم کآمو از دانشگاه مالزی و اساتید برجسته ای از جمله دکتر جوز ون در استرن از دانشگاه NHTV هلند وابسته به سازمان گردشگری جهانی سازمان ملل UNWTO به عنوان سخنرانان اصلی حضور خواهند داشت.

پزشکی افزود: شناسایی نقاط ضعف و چالش‌های موجود در صنعت گردشگری، برقراری تعامل و ارتباط متقابل میان دانشگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی، معرفی جاذبه‌های گردشگری ، ارائه راهکارهای نوین جهت جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری، اشتغال‌زایی و کارآفرینی با حضور گسترده مدیران ملی، مدیران ارشد سازمان‌های مرتبط، سرمایه‌گذاران بنام داخلی و خارجی، اساتید برجسته، پژوهشگران و دانشجویان این حوزه از اهداف این همایش بین‌المللی است.

مدیرعامل توسعه گردشگری استان مازندران محورهای این همایش را شامل ایجاد اشتغال ،اقتصاد گردشگری و سلامت ، ورزشی، معماری و هنر ،روستاهای گردشگری و اکوتوریسم برشمرد و گفت: در این همایش 60 شهردار و 300 نفر از اعضای شورای شهر استان های کشور در این همایش دو روزه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی مذاکره می کنند.

وی افزود: این همایش 29 و 30 دی امسال در ساری برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار