ساری؛

مازندران میزبان همایش بین المللی مهندسی صنایع

مازندران اسفند امسال میزبان همایش بین المللی مهندسی صنایع است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فلاح استاندار مازندران در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بین المللی مهندسی صنایع در ساری گفت: همایش بین‌المللی مهندسی صنایع با حضور متخصصان برجسته 10 کشور چهارم و پنجم اسفند امسال در مازندران برگزار می شود .

وی برگزاری این همایش را فرصتی مناسب برای شناساندن و تبلیغ تولیدات مازندران در بخش‌های مختلف دانست و افزود : با توجه به اینکه نظام‌ مهندسی این استان با بیش از 30 هزار عضو، رتبه دوم کشور را پس از تهران دارد باید در نمایشگاه این همایش حضوری فعال داشته باشد.

استاندار مازندران گفت : هم اکنون شرکت‌های بزرگ فناوری کشور با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی درحال اجرای تفاهم‌نامه خود برای همکاری با شرکت‌های فناوری مازندران هستند تا چهار هزار شغل پایدار ایجاد شود .

فلاح با اشاره این که تاکنون 50 غرفه برای نمایشگاه این همایش در نظر گرفته شد افزود: متخصصانی از کره٬ انگلیس٬ هند٬ اندونزی و نپال هم برای حضور اعلام آمادگی کرده اند .

همایش بین‌المللی مهندسی صنایع چهارم و پنجم اسفند ۹۵ در مازندران برگزار می شود و تاکنون 500 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است .

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار