ساری؛

چشمه های آب گرم فرصتی برای توسعه توریسم درمانی

شناسایی چشمه های آب گرم و توسعه زیرساختهای گردشگری مازندران سهم توسعه توریسم درمانی را افزایش می دهد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: کشور ما با داشتن بیشترین چشمه های آب گرم درمقایسه با کشورهای دیگر، سهم چندانی از این گردشگران ندارد و هنوز نتوانسته جایگاهی در این میان برای خود کسب کند.

وی افزود: با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب نسبت به شناسایی چشمه های آب گرم و توسعه زیرساختهای گردشگری در این مناطق توریسم درمانی توسعه یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: با تبلیغات مناسب و گسترده و همچنین سرمایه گذاری و همکاری بخش خصوصی می توان ازچشمه های معدنی و آب گرم منحصر در جهت آرامش و نشاط گردشگران و جذب توریست خارجی بهره گرفت.

دلاور بزرگ نیا افزود: با توسعه امکانات چشمه های آبگرم در مازندران سالانه هزاران گردشگرمی توانند از این امکان بالقوه دراستان استفاده کنند و صدها نفربطور مستقیم و غیرمستقیم مشغول بکارشوند.

وی گفت: چشمه های آب معدنی به عنوان یکی از جذاب ترین مواهب طبیعی که محل استقرار آنها در کوهپایه ها ، دشت ها وجنگل ها است ،همواره به عنوان یکی از عناصر مهم صنعت گردشگری طبیعی مطرح بوده و طیف وسیعی از گردشگران را به خود جذب می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار