تفاهم نامه همکاری دانشگاه های مازندران و هامبورگ آلمان

دانشگاه های مازندران و هامبورگ آلمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم نامه همکاری دانشگاه های مازندران و هامبورگ آلمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر محمود عزیزی مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه مازندران گفت: بر اساس تفاهم نامه مشترک دانشگاه مازندران و دانشگاه هامبورگ دبر فراهم کردن مقدمات لازم برای انجام طرح هایی از جمله انتقال تکنولوژی و تجهیزات آزمایشگاهی و شناور تخقیقاتی آلمان در دریای خزر تاکید شد.

وی با بیان اینکه این تفاهمنامه میان دکتر میر نیا رییس دانشگاه مازندران و توماس پلمن رییس دانشکده اقیانوس شناسی و هواشناسی دانشگاه هامبورگ آلمان بعنوان یکی از دانشگاههای مطرح دنیا به امضارسید، افزود: مفاد این تفاهم نامه تا سال 2018 به شکل کامل اجرا خواهد شد.

عزیزی، ایجاد فرصت های مطالعاتی ،برگزاری کارگاههای آموزشی و تبادل استاد و دانشجو را از دیگر مفاد این تفاهم نامه ی علمی آموزشی برشمرد.

همچنین با حضور 6 تن ار استادان بنام علوم دریایی و اقیانوس شناسی دانشگاه هامبورگ آلمان کارگاه ارزیابی جامع آب های ایران (خلیج فارس و دریای خزر) در قرن 21 از دیدگاه ژئو فیزیک اقیانوس شناسی ، محیط زیست و تغییرات اقلیمی در دانشگاه مازندران نیز برگزار شد.

دانشگاه هامبورگ در رتبه بندی های علمی دانشگاهی جزء 12 دانشگاه شناخته شده جهان و دانشگاه مازندران نیز بزرگترین مرکز آموزش عالی شمال کشور است که 14 هزار و 500 دانشجو در آن تحصیل می کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار