اصفهان؛

افزایش 18 درصدی ماموریت‌های ​اورژانس در پاییز امسال

تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان تیران و کرون در سه ماهه سوم امسال به 723 ماموریت اعزام شدند که این تعداد، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان تیران و کرون اعلام کرد: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان تیران و کرون در سه ماهه سوم امسال به 723 ماموریت اعزام شدند که این تعداد، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش داشته است.
حسین دادخواه اظهار کرد: از مجموع این ماموریت‌ها، ۴۳۵ مورد غیرتصادفی و ۲۸۸ مورد تصادفی بود، ۱۹۵ مورد از این ماموریت‌ها در نقاط شهری و ۵۲۸ مورد در جاده‌های شهرستان تیران و کرون بوده است.
مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: در پاییز امسال، بیشترین موارد ماموریت‌های غیرتصادفی با ۸۰ مورد مربوط به بیماران قلبی، ۴۷ تنفسی و ۲۵ مورد حادثه کار بوده است.
  دادخواه خاطرنشان کرد: شهرستان تیران و کرون در این مدت، ۳ حادثه ویژه را شاهد بود که یک مورد از آنها، واژگونی مینی‌بوس با ۱۶ مصدوم بوده است.
وی افزود: پرسنل اورژانس ۱۱۵ تیران در سه ماهه سوم امسال، پوشش امداد- سلامت مراسم تاسوعا، عاشورا، اربعین حسینی، پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته بهداشت روان و مادران و مانور زلزله مدارس را بر عهده داشتند.
وی گفت: همچنین در مانور آنفولانزای حاد پرندگان که با حضور مدیریت بحران فرمانداری و تمام دستگاه‌های دولتی و امدادی شهرستان با محوریت شبکه بهداشت برگزار شده بود، شرکت کردند.
مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان تیران و کرون به آموزش احیای قلبی ریوی و کمک‌های اولیه به امدادگران هلال احمر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در پاییز امسال، یک دستگاه آمبولانس بنز اسپیرینتر ۳۱۵ ناوگان جدید آمبولانس‌های استان به این شهرستان تخصیص یافت.
به گفته دادخواه، جمعیت شهرستان تیران و کرون را بالغ بر ۷۰ هزار نفر است. فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از دو پایگاه، یک اتاق فرمان و  16 نفر پرسنل به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار