اصفهان؛

بیماریهای قلبی بیشترین مأموریت اورژانس لنجان

مسؤول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان گفت: از مجموع مأموریت‌های غیر تصادفی بیشترین موارد مربوط به بیماری‌های قلبی با 466 مورد 192 تنفسی و 129 مورد مسمومیت بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسکندر امیری اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان لنجان در بهار و تابستان سال جاری 4 هزار و 626 مأموریت را انجام داد که از این تعداد هزار و 978 مورد حوادث تصادفی و 2 هزار و 648 حادثه غیر تصادفی بوده است.

وی افزود: از مجموع مأموریت‌های غیر تصادفی بیشترین موارد مربوط به بیماری‌های قلبی با 466 مورد 192 تنفسی و 129 مورد مسمومیت بود.

مسؤول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به 53 مأموریت در حوادث ویژه اعزام شدند که بیشتر این حوادث تصادفات بوده است.

امیری با اشاره به انجام 4 احیای موفق توسط تکنسین‌های اورژانس 115 در این مدت، خاطرنشان کرد: فوریت‌های پزشکی لنجان در نیمه نخست سال جاری آموزش‌های بسیج همگانی احیا (طرح بها) را برای 330 شهروند برگزار کرد.

وی گفت: تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی لنجان در این مدت در مانور «اغتشاشات در زندان» و استقراری‌های ایام ویژه سال همچون امداد تابستانی و نوروزی شرکت کردند.

مسؤول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان اظهار کرد: اورژانس 115 لنجان با برخورداری از 5 پایگاه شامل 3 پایگاه شهری و 2 جاده‌ای، یک اتاق فرمان و 42 نفر پرسنل شامل پزشک، تکنسین و امدادگر به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات درمانی اورژانسی به بیماران و مصدومان حوادث است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار