اصفهان؛

مصالحه 35 درصدی مراجعات طلاق

۳۵ درصد از مراجعات طلاق‌ به مراکز بهزیستی شاهین شهرو میمه به مصالحه ختم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: 286 زوج در آستانه طلاق به مراکز مشاوره بهزیستی مراجعه نمودند که ۳۵ درصد این تعداد به مصالحه ختم شد.
امین عسگری با اشاره به این که بیش از 3 هزار مدد جو تحت پوشش خدمات بهزیستی این شهرستان قرار دارد افزود: این افراد را معلولان، سالمندان و زنان سرپرست خانوار شامل می شود و همچنین بهزیستی این شهرستان در ۱۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و حمایتی را به مددجویان ارائه می‌دهد.
وی به فعالیت مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان در شهرستان شاهین شهر و میمه اشاره کرد و گفت: حدود ۴۰۰ بیمار مزمن اعصاب و روان وجود دارد که ۱۰۰ نفر از آنها در این مراکز نگهداری می‌شوند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه با بیان اینکه بهزیستی این شهرستان ۲۰ طرح خود اشتغالی را در دستور کار دارد، افزود: این طرح‌ها با اعتبار ۳ میلیارد ریال اجرایی شده که می‌تواند بخش قابل توجهی از اشتغال مددجویان و زنان سرپرست خانوار را برطرف سازد.
امین عسگری با اشاره به ماموریت های اورژانس اجتماعی گفت: بیش از هزار ماموریت اورژانس اجتماعی داشتیم که 90 درصد آنها در حیطه بهزیستی و بیشتر مربوط به خشونت خانوادگی است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.