ارومیه؛

هماهنگی ارتقاء سطح بهداشتی رستورانها و تالارهای شهرستان ارومیه

جلسه هماهنگی ارتقاء سطح بهداشتی رستورانها و تالارهای شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این جلسه کارشناس بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت ارومیه طی اظهاراتی گفت: طبق بند 28 آئین نامه ماده 13 قانون مواد خوردنی و آشامیدنی متصدی رستوران ها و تالارها می بایست اقدام به خود اظهاری و خود کنترلی بهداشتی امکنه خود نمایند که بواسطه شرکت های به ثبت رسیده و کارشناسان بهداشت محیط شاغل در شرکت های مذکور انجام میگیرد.

ناصرخردپور در خصوص اهداف این بند از آئین نامه یادآور شد: این بند از آئین نامه متصدی را ملزم به نظارت بیشتر بر فعالیت های امکنه و اخذ راهنمایی از مشاوران بهداشتی ،در جهت بهبود نواقصات موجود قبل از رسیدگی و اعمال قانون توسط بازرسان مرکز بهداشت برای ارتقاء شاخص های بهداشتی امکنه مذکور به فعالیت وا می دارد که این آئین نامه توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مصوب و ابلاغ گردیده است.

در ادامه دکتر رزبانی نماینده شبکه دامپزشکی ارومیه نیز از نحوه خرید ، نگهداری ، و پخت فراورده های دامی سخن گفت و آموزش های لازم را در این زمینه ارائه نمود.

همچنین رئیس اتحادیه اغذیه فروشان نیز با شنیدن مشکلات صنفی همکاران خود در رابطه با بازرسی های بهداشتی و ارائه مهمترین مشکلات خود به بیان راهکارهایی پرداخت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.