ارومیه؛

ارتقاي 12 پله ای آذربايجان غربی در ارزيابي عملكرد املاك و حقوقی

اداره كل راه و شهرسازی آذربايجان غربی در ارزيابي عملكرد شش ماهه سال 95 حوزه املاك و حقوقی در رتبه 20 كشوری قرار گرفت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل ازروابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي استان در نشست مشترك با عضو هيات مديره و معاون فني و مهندسي سازمان ملي زمين و مسكن و هيئت همراه گفت: جايگاه عملكرد اداره كل راه و شهرسازي استان در مجموع فرآيندهاي اصلي تحصيل و نگهداشت املاك و اراضي، واگذاري، تامين و تجهيزمنابع و ساخت و فرآوري اراضي رتبه 20 كشوري است.

داريوش نصر افزود: در ابتداي امسال استان در رتبه بندي عملكرد مديريت املاك و حقوقي ادارات راه و شهرسازي استانها در جايگاه 32 قرار داشت.

وي با اعلام اينكه آذربايجان غربي در شاخص تحصيل و نگهداشت املاك و اراضي در رتبه 7 كشوري قرار گرفته است، افزود: مديريت املاك و حقوقي اين اداره كل در فرآيند اصلي واگذاري با 25 درصد در رتبه 22 كشوري و نيز شاخص تامين و تجهيزمنابع در رتبه 15 كشوري است.

نصر تصريح كرد: تلاش مضاعف همراه با برنامه ريزي براي دستيابي به جايگاه برتر در شاخص هاي املاك و حقوقي تا پايان سالجاري در سرلوحه فعاليت ها قرار دارد.

مديركل راه و شهرسازي استان از تحويل 3 هزار واحد مسكن مهر تا پايان امسال خبر داد و گفت: عزم جدي براي بسته شدن پرونده مسكن آذربايجان غربي در سه ماهه اول سال آتي شكل گرفته است.

عضو هيات مديره و معاون فني و مهندسي سازمان ملي زمين و مسكن نيز در اين نشست بر هماهنگي و تعامل حوزه هاي راه و شهرسازي و بنياد مسكن استان براي تحويل پروژه هاي مساكن مهر به متقاضيان تاكيد كرد.

حسين خليلي مرد با بيان اينكه اجراي برنامه‌هاي حمايتي تامين مسكن گروههاي كم درآمد، سرمايه‌گذاري و مشاركت در امر تامين مسكن از مهمترين رسالت هاي كاري است، اظهار كرد: لازم است اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در فرآيندهاي اصلي واگذاري، فرآوري و ساخت اراضي بيش از پيش تلاش كند.

مديركل تسهيلات تبصره اي بانك مسكن در اين نشست بر تعيين تكليف بيش از 2 هزار واحد مسكن مهر سه جانبه بلاتكليف تاكيد كرد و گفت: بيش از 2 هزار واحد مسكن مهر سه جانبه بلاتكليف در آذربايجان غربي وجود دارد كه مقرر شد تبديل به فروش اقساطي اين تعداد مسكن مهر در آينده نزديك اجرا شود.

ندا كسري كرمانشاهي با تاكيد بر اجراي طرح هاي ويژه در راستاي رونق بخش مسكن تصريح كرد: رونق بخش مسكن با رويكرد ارتقاي توان توليد ملي و درون زايي اقتصاد را دنبال مي كنيم.

نشست مشترك عضو هيات مديره و معاون فني و مهندسي سازمان ملي زمين و مسكن و هيئت همراه با مديركل راه و شهرسازي استان، مديركل تسهيلات تبصره اي بانك مسكن، مدير شعب بانك مسكن آذربايجان غربي و جمعي از مسئولان استاني با محوريت بررسي روند پروژه هاي مسكن مهر و ارائه راه حل براي سرعت دهي در پروژه هاي مسكن تشكيل شد.

همچنين عضو هيات مديره و معاون فني و مهندسي سازمان ملي زمين و مسكن و هيئت همراه با مديركل راه و شهرسازي استان، مديركل تسهيلات تبصره اي بانك مسكن و جمعي از مسئولان استاني از تعدادي از پروژه هاي مسكن مهر بازديد كردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.