ارومیه؛

313 مورد نظارت صنفی در شهرستان پیرانشهر انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر با اشاره به اینکه 313 مورد نظارت صنفی در ماه گذشته صورت گرفت گفت: در این باره 25 پرونده به ارزش ریالی 21 میلیون و 34 هزار ریال تشکیل شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رسول نامجو با اشاره به عملکرد ماه گذشته این اداره اظهار داشت: در آذر امسال، ضمن تأیید سوخت چهار واحد تولیدی از طریق سایت تجارت آسان،بررسی پیشرفت فیزیکی چهار واحد تولیدی این شهرستان انجام شد.

وی از صدور سه جواز تاسیس در پیرانشهر خبر داد و گفت: علاوه بر آن پنج جواز تاسیس و پنج مورد صدور پروانه بهره برداری در 9 ماهه سال امسال صادر شد.

نامجو تصریح کرد: در ماه گذشته، بازدید نظارتی از واحدهای تولیدی شستشو و دانه بندی و معادن شن و ماسه، طرح های برداشت از مصالح و جلوگیری از برداشت های غیر مجاز به تعداد هشت مورد انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر افزود: علاوه بر آن گشت بازرسی و نظارت مشترک به منظور جلوگیری از برداشت های غیرمجاز در منطقه با همکاری ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و منابع آب پیرانشهر به تعداد 11 مورد صورت گرفت.

وی تعداد بازدیدهای غیرصنفی در آذر ماه را 33 مورد عنوان کرد و افزود: در حوزه آرد و نان نیز 84 مورد نظارت انجام شد.

نامجو با اشاره به اینکه 313 مورد نیز نظارت صنفی در این بازه زمانی صورت گرفت اظهار داشت: در این باره 25 پرونده به ارزش ریالی 21 میلیون و 34 هزار ریال تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر از صدور 19 پروانه کسب عادی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از سوی دیگر دو پروانه کسب ایثارگری صادر و هفت پروانه کسب نیز تمدید شد.

وی بیان کرد: در ماه گذشته 91 واحد بدون پروانه در شهرستان پیرانشهر شناسایی و تعداد 14 واحد پلمپ شدند.

نامجو تعداد توزیع کارت مبادلات مرزنشینی را 10 مورد دانست و افزود: از سوی دیگر 15 مورد نیز فعال‌سازی شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: نظارت ، صنفی ، تجارت ، ریال ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.