اصفهان؛

پیست اسکی 24 دی ماه بازگشایی می‌شود

شهردار افوس از بازگشایی پیست اسکی این شهر روز جمعه 24 دی ماه به روی اسکی‌بازان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیست اسکی شهر افوس به دلیل کاهش بارش برف در این منطقه، تاکنون در سال جاری نتوانسته است به اسکی‌بازان و علاقه‌مندان ورزش‌های زمستانی خدمت‌رسانی مناسبی ارائه کند.

در همین راستا روز گذشته رئیس هیئت اسکی استان اصفهان از عدم بازگشایی پیست اسکی شهر افوس خبر داده و خاطرنشان کرده بود: با وجود آمادگی مسؤولان پیست و مجموعه شهرداری افوس، با توجه به کمبود بارش برف در این منطقه، این پیست هنوز به روی اسکی‌بازان بازگشایی نشده است.

این موضوع از سوی برخی با ابهاماتی رو به رو شد و با ارسال تصاویری از بازگشایی این پیست در روزهای گذشته خبر دادند اما روح‌الله بابایی از آمادگی کامل مجموعه پیست اسکی شهر افوس برای بازگشایی این پیست خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بارش برف در شهرستان بوئین میاندشت و شهر افوس نسبت به سنوات گذشته کاهش محسوسی داشته است، شرایط برای بازگشایی پیست فراهم نبود.

شهردار افوس و رئیس هیأت اسکی شهرستان بوئین میاندشت در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و همچنین انتظار بارش‌ها در هفته جاری، پیست اسکی افوس، جمعه این هفته 24 دی ماه به روی علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی و اسکی‌بازان،بازگشایی خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.