اصفهان؛

100 میلیارد ریال برای تجهیز پیست اسکی اصفهان

براي بهسازي و تجهيز تنها پيست اسكي فعال در استان اصفهان به بيش از 100ميليارد ريال اعتبار نياز است.

تجهيز تنها پيست اسكي فعال در استان اصفهان  در انتظار تامين اعتبار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رييس هيات اسكي استان اصفهان با اشاره به اينكه پيست اسكي فريدونشهر در حال حاضر پايگاه قهرمانان اسكي آلپاين و اسنوبورد استان اصفهان و استان هاي هم جوار است گفت : اين پيست اسكي روزانه به 300 تا 500 اسكي باز آماتور نيز خدمات ارائه مي دهد.

محمود يسلياني افزود : با توجه به موقعيت خوب جغرافيايي اين پيست ، فضاي مناسب و استقبال خوب علاقه مندان به رشته ورزشي اسكي امكانات و تجهيزات فعلي آن ديگر پاسخگو نبوده و نياز به توسعه و تجهيز هرچه بهتر دارد.

وی پيرامون وضع فعلي اين پيست گفت : پيست اسكي فريدونشهر كه در حال حاضر فقط يك رشته نوار بالا بر و يك برف كوب عادي دارد ، با توجه به استقبال خوب علاقه مندان ورزش هاي زمستاني و براي جلوگيري از اتلاف وقت ورزشكاران در صف هاي طولاني براي بالا رفتن ، به يك نوار بالا بر ديگر ، يك تله سي‍ژ و يك تله كابين براي انتقال اسكي باز ها به قله و يك دستگاه برف كوب وينچ دار نيازدارد.

تنها پيست اسكي فعال استان اصفهان در غرب اين استان و در شش كيلومتري شهرستان فريدونشهر واقع شده و هر ساله با بارش برف و آماده سازي آن توسط هيات اسكي استان اصفهان ، 4 تا 5 ماه پذيراي علاقه مندان به اين رشته است. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.