گیلان؛

دیدار نماینده ولی فقیه با اهل قلم

اهل قلم منصفانه وبی طرفانه مسایل و مشکلات را انعکاس دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با اعضای بسیج رسانه گیلان گفت: اصحاب قلم در هدایت افکارعمومی و روشنگری نقش بسزایی دارند.

آیت الله قربانی دراین دیدار با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند، افزود: بسیج رسانه با بهره گیری از این ظرفیت بزرگ و مهم اهداف انقلاب و نظام را تحقق بخشد.

وی با اشاره به هجمه دشمنان علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دنیا تشنه حقیقت اسلام اصیل و واقعی است اما دشمنان اصول این دین را وارونه جلوه می دهند که اهل قلم می توانند با تبیین اصول اسلام ناب محمدی این دسیسه را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه با بیان حقایق وبی طرفی فضای جامعه را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم آماده کنند.

 سردار مهدی کاظمی پور جانشین سپاه قدس گیلان هم با بیان اینکه تاکنون در 3 شهرستان استان کانون بسیج رسانه راه اندازی شده است، گفت: 74 درصد از خبرنگاران استان عضو بسیج رسانه هستند.

 در این دیدار که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج رسانه و شهادت خبرنگار بسیجی شهید رهبر برگزار شد از ترجمه انگلیسی، عربی و مالایی 3 عنوان از تالیفات نماینده ولی فقیه در گیلان و پوستر نخستین  یادواره شهدای بسیج رسانه گیلان رونمایی شد.

همچنین کارت عضویت افتخاری بسیج رسانه گیلان هم به پاس خدمات علمی آیت الله قربانی به وی اهدا شد.



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.