رشت؛

دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت دهه فجر

جمعی از مسئولان شهر رشت به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود : تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی ره در 22 بهمن 57 به نقطه عطف خود رسید.

آیت الله زین العابدین قربانی به ازخود گذشتگی ها وجان فشانی های ملت ایران اشاره کرد و گفت : این حادثه بزرگ قرن، از یک سو معادلات سیاسی دنیای استکبار را برهم زد واز سوی دیگر، یکی از استوار‌ترین رژیم های وابسته به غرب را ریشه کن ساخت.

وی به نقش ایران در منطقه و دنیا هم اشاره کرد وافزود : ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب از کشورهای تاثیر گذار در دنیا و منطقه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به پیشرفت های کشور درسی وهشت سال گذشته هم اشاره کرد و افزود : مسئولان از فرصت دهه فجر برای تبیین بیشتر خدمات نظام بهره گیرند.

آیت الله زین العابدین قربانی افزود : با همه پیشرفت ها بازهم نواقصی در خدمات رسانی به مردم در کشور و استان وجود دارد که باید مسئولان برای رفع آنان همت کنند.

سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت هم در این دیدار اعلام کرد : 186 طرح با هزار 368 میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری و 2 هزار نفر اشتغالزایی در دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می شود . 




انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.