عضویت ۸۷ هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: جمعیت هلال احمر گیلان ۸۷ هزار عضو داوطلب دارد.‌

هادی سلیمی گفت: جمعیت هلال احمر گیلان سال گذشته جان ۴۷۰ نفر را در سواحل گیلان نجات داد و در این زمینه رتبه برتر را در سطح کشور از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: همچین ۲ هزار و ۴۷ حادثه در استان گیلان رخ داد که از این تعداد هزار و ۱۵۷ مورد آن حادثه جاده ای بود که ۸۰ درصد آن توسط پایگاههای امدادی و نیروهای آموزش دیده متخصص خدمات رسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: سال گذشته ۲۱ هزار نفر از مردم استان از خدمات فوریت های دارویی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند و این نهاد تلاش می‌کند زیرساختهای لازم را جهت ارائه خدمات بیشتر فراهم کند.

سلیمی افزود: در سال ۱۴۰۲ خیر بزرگ گیلانی ۲۸ مغازه را در شهرستان رودسر برای سلامت انسانها در اختیار جمعیت هلال احمر گذاشت تا مرکز دیالیز و داروخانه هلال احمر برای رفع مشکلات دارویی مردم رودسر و شرق گیلان ایجاد شود که با مساعدت مسئولان استانی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان این پروژه به فوریت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنین پارسال ۱۷۰ جوان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: جمعیت هلال احمر گیلان سال گذشته مقام برتر را در مسابقات قرآنی کشور، رتبه سوم خدمات داوطلبانه و رتبه سوم در ارائه خدمات را کسب کرد.

جمعیت هلال احمرگیلان  ۸۷ هزار عضو داوطلب دارد.

 

برچسب ها: هلال احمر ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.