گیلان؛

ساخت برنامه تلویزیونی شجره طیبه

برنامه تلویزیونی شجره طیبه پس از ۸ ماه توقف فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای گیلان با اعلام این خبر گفت: بیش از ۱۰ سال از تولید برنامه تلویزیونی شجره طیبه می‌گذرد و امسال مجددا فعالیت خود را آغاز کرد.

سیدهادی میرعبدالعظیمی افزود: موضوع برنامه تلویزیونی شجره طیبه نهاد مقدس بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تولید این برنامه انعکاس عملکرد فعالیت‌ها و معرفی اهداف بسیج در استان گیلان است.

مسئول گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای گیلان با اشاره به اینکه یکی از دلایل تولید این برنامه این است که برای افراد مفهوم نیست که چرا بسیج به‌صورت قشرهای مختلف ایجاد شده است گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و اهمیتی که تاثیرات فضای مجازی پیدا کرده است بخشی از برنامه به اطلاع رسانی مردم از خطرات، محسنات و مضرات فضای مجازی اختصاص یافته است.

میرعبدالعظیمی با بیان اینکه بسیج باید در حوزه جنگ نرم حضور فعال داشته باشد، اعلام کرد: در این برنامه علاوه بر بیان تعریفی از فضای مجازی درباره مضرات فضاهای مجازی و کانال‌های ارتباطی که در اختیار عموم مردم است اطلاعات و هشدارهایی داده می‌شود.

مسئول گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه نمایش گزارش‌هایی از فعالیت‌های بسیج در سطح استان بخشی دیگر از این برنامه است اعلام کرد: پرداختن به گزارش مراسم یادواره‌های شهدا، پایگاه‌های نمونه و  فعالیت‌های بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های این برنامه تلویزیونی است.

میرعبدالعظیمی با اشاره به اینکه در برنامه شجره طیبه به بحث‌های اردوهای جهادی و محرومیت زدایی به‌صورت موردی پرداخته می‌شود تصریح کرد: با معرفی پایگاه‌های موفق و پرداختن به مولفه‌ها و دلایل موفقیت آنها نوعی تقدیر و تجلیل از اقشار بسیج انجام می‌شود.

مسئول گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه قصد داریم این برنامه مخاطبان عام داشته باشد خاطرنشان کرد: برنامه شجره طیبه ارتباطی است بین مخاطبان و بسیج که چگونگی این رابطه را خود بسیجیان که قطعاً از مخاطبان خاص خواهند بود تعیین می‌کنند.

وی با بیان اینکه مخاطبان می‌توانند نقش موثری در تولید این برنامه‌ داشته باشند گفت: مخاطبان می‌توانند گزارش‌های تصویری  مراسم‌هایی نظیر یادواره شهدای مدافعان حرم که در مناطق مختلف و روستاها برگزار می‌شود را ارسال کنند که پس از ارزیابی کیفیت تصویر در بخش‌هایی از برنامه شجره طیبه پخش خواهد شد.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.