حضور منتظرى در جمع آبى ها منتقى شد / انتظار برای ليست دوم ورودى منصوريان

با توجه به اينكه پژمان منتظرى با تيم فعلى خود قرارداد دارد، حضورش در استقلال منتقى است.

حضور منتظرى در جمع آبى ها منتقى شد / انتظار برای ليست دوم ورودى منصوريان
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود اینکه مسئولان باشگاه استقلال به دنبال جذب منتظرى بودند اما حضور اين بازيكن در نيم فصل دوم در جمع آبى ها منتقى است.

ليست ورودى استقلال در نشست امروز هيئت مديره ارائه شد و حتى اعضاء درباره حضور منتظرى نيز به صحبت پرداختند اما از آنجاییکه منتظری تا پایان فصل با باشگاهش قرارداد دارد و به هیچ عنوان نمی‌تواند به استقلال برگردد. از طرفی اگر باشگاه الاهلی قطر بخواهد رضایتنامه این بازیکن را صادر کند به طور حتم مبلغ هنگفتی از استقلال طلب خواهد کرد که پرداخت آن در توان این باشگاه نخواهد بود.

به این ترتیب پرونده حضور منتظری در استقلال حداقل تا پایان فصل منتفی خواهد بود .

همچنين بحث حضور مبعلى و شهباززاده را هم در استقلال مى توان منتقى دانست چرا كه باشگاه هاى اين بازيكنان با حضور آنها در استقلال مخالفت كردند. در مورد زهیوی نیز بايد منتظر جواب نهايى از تيم استقلال خوزستان بود، كه به نظر می رسد مسئولان استقلال خوزستان به دنبال خفظ بازيكنان خود هستند.

با اين وجود منصوريان بايد به دنبال ارائه ليست دوم ورودى خود به هيئت مديره باشد، زیرا با توجه به اينكه استقلالى ها در جذب ليست اول ناكام ماندند بايد به دنبال جذب بازيكنان ديگری براى نیم فصل دوم باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار