زمانى : برای ورود و خروج بازیکنان منصوريان اختيار تام دارد / در جريان نيمكت نشينى رحمتى نيستم

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت :درباره ليست ورود و خروج تيم اختيار تام را به منصوريان داديم و از وی حمايت می کنیم.

زمانى : برای ورود و خروج بازیکنان منصوريان اختيار تام دارد / در جريان نيمكت نشينى رحمتى نيستم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسن زمانی درباره نشست امروز هيئت مديره گفت: امروز جلسه بسیار خوبی را برگزار كرديم كه اصلا انتظار آن را نداشتيم  و بايد بگويم خروجی جلسه هم بسیار عالی بود. در جلسه امروز به علیرضا منصوریان اختیار تام دادیم تا درباره لیست خروجی و ورودی تصمیم بگیرد. البته قرار شد قبل از مشخص شدن ورودی تیم، درباره لیست خروجی تصميمى نگيريد .

وی ادامه داد : منصوریان نيز گزارش بسیار خوبی درباره روند رو به رشد تيم و همچنين آمادگی تيم در ادامه ليگ و جام باشگاه هاى آسيا را به هيئت مديره ارائه داد .هیئت مدیره نيز با تمام توان از منصوریان حمایت می کند.

وی درباره وضعیت مهدی رحمتی خاطرنشان کرد: اختیار رحمتی و تمام بازیکنان به منصوریان واگذار شد تا تصميم بگيرد.

زمانی درباره اینکه گفته می شود رحمتی در صورت ماندن در استقلال نیمکت نشین خواهد شد، گفت: من در جریان نیمکت نشینی رحمتی نیستم. منصوریان این اجازه را دارد که راجع به تمام خروجی های تیم از جمله رحمتی تصمیم بگیرد.

عضو هیئت مدیره در پاسخ به این سئوال که آیا خودش راضی به جدایی مهدی رحمتی هست یا خیر گفت: من دوست دارم کسی از تیم جدا نشود، باید بهترین ها در تیم بمانند تا شاهد بهترین نتایج باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره انتخاب عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال، گفت: وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد ظرف دو هفته آینده عضو پنجم را معرفی خواهد کرد كه فكر كنم تا هفته ديگر اين امر انجام شود 

زمانی در خصوص اینکه در ماه های گذشته با علیرضا منصوریان اختلاف داشته است، تصریح کرد: این اختلافات برطرف شد. ما با منصوریان هستیم و امیدواریم نتایج تیم به سمتی برود که هواداران هم با استقلال آشتی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار