آخرين وضعيت نقل و انتقالات زمستانى استقلال

آخرين وضعيت نقل و انتقالات باشگاه استقلال را در گزارش ذيل بخوانيد.

آخرين وضعيت نقل و انتقالاتى زمستانى استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به ورود مسئولان باشگاه استقلال به نقل و انتقالات زمستانى مى توان ليست ورود و خروج استقلال را تا حدودى مورد بررسى قرار داد.

اين طور كه به نظر مى رسد قرار است پژمان منتظری به زودی قرارداد خود را با باشگاه الاهلی قطر فسخ كند و به همين ترتيب اين بازيكن مى تواند در فهرست خرید آبی پوشان قرار گيرد.

وضعیت نهایی مهاجم مدنظر استقلال برای پیوستن به جمع آبی پوشان پایتخت تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد.

همچنين با توجه به پيشنهاد استقلالى ها به مهاجم تيم استقلال خوزستان قرار است تکلیف رحیم زهیوی با باشگاه استقلال خوزستان تا روز چهارشنبه مشخص شود .مسئولان استقلال خوزستان به زهیوی قول دادند که اگر تا چهارشنبه به وی پول ندادند می تواند از جمع این تیم خوزستانی جدا شود. 

از سوی دیگر ظاهرا تکلیف حضور ایمان مبعلی و سجاد شهباززاده هم مشخص شده است و آنها با مخالفت هایی که مدیران تیم هایشان انجام داده اند در باشگاه های خود ماندگار هستند و به جمع استقلالى ها نخواهند آمد.

آرش افشین را با توجه به دريافت رضايت نامه مى توان اولین جدا شده استقلال دانست. 

همچنین امین حاج محمدی به زودی از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد و به احتمال فراوان در نیم فصل دوم به عضویت باشگاه سایپا درخواهد آمد.

همچنین کادر فنی استقلال فردا در خصوص فرشید باقری تصمیم گیری می کند.

ظاهرا مسئولان استقلال قصد دارند او را با یک بازیکن معاوضه کنند. 

بختیار رحمانی و میثم مجیدی نیز در جمع آبی پوشان در نیم فصل دوم حضور خواهند داشت تا به نوعی تکلیف استقلالی ها در نقل و انتقالات مشخص شود و طبق گفته مديران استقلال قرار نيست رحمانى قرارداد خود را براى حضور در نيم فصل دوم كاهش دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار