منصوريان:شرطى براى رحمتى نگذاشته ايم/تا وقتى ورودى نداشته باشيم ليست خروجى هم در كار نيست

سرمربی تیم استقلال گفت:تصمیم گرفتیم تا وقتى که لیست ورودی آماده نشده لیست خروجی نیز نداشته باشیم.

منصوريان:تا وقتى ورودى نداشته باشيم ليست خروجى هم در كار نيستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان پس از حضور در جلسه هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: براى گزارش عملكرد به جلسه هيئت مديره رفتم و طبق تصميماتى كه گرفتیم قرار شد تا وقتى که ورودی به تیم نداریم لیست خروجی هم نداشته باشیم.

وى ادامه داد:می خواستم آخرین ایده ها و نظرات دوستان را در هيئت مديره بشنوم به همين دليل به اين جلسه آمدم.

وی درباره وضعيت افشين گفت:با افشین تا مرز جدایی رفته ایم و تا چند روز آینده رسما از باشگاه رضایتنامه می گیرد. درباره سایر بازیکنان هم اسمی اعلام نکرده ایم چون تا الان بازیکن ورودی نداشته ایم. در صورتی که ورودی با ارزشی داشته باشیم، لیستمان را سبک خواهیم کرد.  

منصوريان افزود:از طرفى تا هفته بیستم دستمان باز است و نقل و انتقالات تا آن موقع ادامه دارد. برای همین با حوصله نقل و انتقالات را انجام خواهيم داد.

سرمربی استقلال درباره بازيكنان مدنظر خود بيان كرد:در حال حاضر ما روی هر بازیکنی دست می گذاریم با باشگاهش قرارداد دارد. باید ببینیم می توانیم با کدام بازیکنان مذاکره و توافق کنیم،اگر نتوانیم با بازیکنان خوب دیگری به توافق برسیم، نهایتا دو خروجی خواهیم داشت.

منصوریان درباره وضعیت بختیار رحمانی و مهدی رحمتی تصریح کرد: این دو بازیکن فعلا با ما تمرین می کنند. بعضی مسائل را با هیئت مدیره مطرح کردم. آنها هم به کادر فنی و سرمربی اختیار تام دادند که هر تصمیمی درباره بازیکنان ورودی و خروجی بگیرم، مشکلی ندارند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای مهدی رحمتی شرط خاصی تعیین کرده است؟ گفت: هیچ شرطی برای مهدی رحمتی نداشته ایم. او محکم کارش را انجام می دهد و شرطی را برای رحمتی نگذاشته ایم. او هیچ فرقی با بازیکنان دیگر ندارد. در فضای فنی ما هیچ بازیکنی از هیچکس دیگر برتری ندارد.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه گفته می شود قبل از جلسه با هیئت مدیره با امیر قلعه نویی جلسه داشته است تاکید کرد: این دروغ محض است خواهش می کنم به این مسائل ورود نکنید. قبل از حضور در هیئت مدیره در رستوران خودم غذا می خوردم.

منصوريان درباره اینکه چه قولی به هواداران استقلال می دهد اظهار کرد: هیچ فردى نمى  تواند در فوتبال به هواداران قول بدهد. زیبایی فوتبال به اتفاقات عجیب و غریبش است بعد از بازی با سپاهان موج های مثبتی در تیم ما پدیدار شده است که باید آنرا ادامه بدهیم. از بازی سپاهان می توانیم به بنزین سبز تیم (بازیکنان جوان) امیدوار باشیم زیرا بازیکنان جوان خوبی داریم.

منصوریان با اشاره به دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: بازی سختی با تیم صاحب نام السد قطر داریم. آنها مثل استقلال صاحب عناوین مختلفی هستند ولی ما هوادار داریم و باید از سد این تیم بگذریم. می توانم قول بدهم اگر از السد بگذریم در لیگ آسیا امیدوار می شویم. ضمن اینکه در لیگ برتر هم امیدواریم. برای بازی های برگشت لیگ ناامید نیستیم و شرایط جدول طوری نیست که نتوانیم به بالای جدول برگردیم.

وی درباره موضع باشگاه استقلال در قبال برگزاری بازی با پرسپولیس در تاریخ ۲۴ بهمن، گفت: باشگاه استقلال درخواستی در خصوص تغییر زمان دربی تنظیم کرده که به سازمان لیگ ارسال می کنیم. سازمان لیگ دو برنامه برای برگزاری دربی به ما داده بود؛ یکی برگزاری دربی در تاریخ ۲۴ بهمن و یکی هم ۲۸ بهمن. 

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما با برگزاری دربی در تاریخ ۲۴ بهمن مخالفیم چون نوزدهم باید با السد قطر بازی کنیم. قطعا مقابل السد تلفات و آسیب فیزیکی داریم و این در دربی برای ما مشکل ساز می شود. برگزاری دربی در ۲۸ بهمن به درد ما می خورد به شرطی که ۲۳ بهمن هم ما و هم پرسپولیس در لیگ بازی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار