آندو غایب این روزهای تمرین تیم فوتبال ماشین سازی

تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به منظور برگزاری دیدار برابر سایپای تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و حضور پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به منظور برگزاری دیدار برابر سایپای تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و حضور پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم در مجموعه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار شد.

در تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که با حضور فرهاد کاظمی برگزار شده بود بازیکنان داخلی تیم در هوای سرد شهر تبریز به تمرین پرداختند.

تیموریان غایب تمرین ماشین سازی
آندرانیک تیموریان از بازیکنان سرشناس تیم ماشین سازی از غایبان تمرین این تیم به شمار می رفت که به دلیل کسالت و با اجازه از فرهاد کاظمی به استراحت پرداخته و در تمرینات حضور نیافته بود.

بازدید مسئولان ماشین سازی از محل تمرین تیم
مدیر عامل و هیئت مدیره تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با حضور در مجموعه اختصاصی شهرداری تبریز از روند تمرین بازیکنان تیم بازدید کردند. هدف از بازدید مسئولان ماشین سازی بازدید از روند تمرینات بازیکنان و روحیه بخشی به تیم با توجه به حضور در انتهای جدول رقابت های لیگ برتر بوده است.

گفتنی است تیم فوتبال ماشین سازی با ارائه 14 بازی و کسب تنها 6 امتیاز در رده پایانی نیم فصل نخست قرار داشته و مسئولان تیم امیدوار هستند با حضور فرهاد کاظمی ضمن فاصله گرفتن از جایگاه پایینی جدول و دست یابی به رده های میانی از خطر سقوط به لیگ پایین تر نجات یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار