با برگزاری دیدار با سایپا در روز 19 دی مشکلی نداریم؛

خاکزاد:صادقیان از ماشین سازی جدا نشده است

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی گفت : تیم فوتبال ماشین سازی روز 19 دی به مصاف سایپا می رود و ما از این بابت مشکلی نداریم .

علی خاکزاد در گفتگو با خبرنگار حوزە فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره اعتراض مسئولان باشگاه ماشین سازی در مورد دیدار معوقه با سایپا از هفتە پانزدهم لیگ برتر اظهار کرد : در واقع مسئولان تیم ماشین سازی تبریز اعتراضی نداشتە اند فقط خواستار بازی در روزی غیر از روز پنجشنبه 9 دی ماه بوده ایم چرا که بسیاری از بازیکنان خصوصا بازیکنان خارجی را در اختیار نداریم.

 وی در ادامه افزود : گرچه از سوی مسئولان سازمان لیگ نامه نگاری مبنی بر زمان برگزاری دیدار تیم ما با سایپا بە ماشین سازی نرسیده است اما این دیدار 19 دی برگزار شده و ما نیز مشکلی برای برگزاری دیدار نداریم.

خاکزاد در ادامه با اشاره به خروج پیام صادقیان از تیم اظهار داشت : به هیچ وجه پیام از تیم خارج نشده و این خبر را به شدت تکذیب می کنم. وی با توجه بە درگیری با کاخا برا کاکا شویلی تا تشکیل کمیتە انضباطی در اختیار باشگاه گذاشتە شدە است.

 سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص اقدام مسئولان جهت جذب بازیکن در نقل وانتقالات بیان کرد: با توجه به تک بازی که تیم برابر سایپا دارد هنوز اقدامی در این راستا صورت نگرفته است باید منتظر نظر کادر فنی بود در صورت اظهار نظر کادرفنی در راستای جذب بازیکن اقدام می شود.

 وی در پاسخ به پرسش آیا محمد رضا خانزاده به تیم ماشین سازی ملحق شده است خاطر نشان کرد: صحبت هایی در باره جذب بازیکن صورت گرفته است اما هنوز نهایی نشده است .

 خاکزاد در پایان یاد آور شد : هنوز هم با قاطعیت می گویم تیم ماشین سازی نە تنها در لیگ باقی می ماند بلکه رتبه تک رقمی کسب کرده و هواداران تبریزی را با تیم آشتی دهد.

 انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار