کلانتری در آستانه پیوستن به ماشین سازی

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان در آستانه پیوستن به تیم فوتبال ماشین سازی قرار گرفته است.

کلانتری در لیست خرید ماشین سازی قرار گرفته است ؟به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی در راستای جذب بازیکن از هم اکنون تلاش می کنند تا با تقویت تیم بتوانند در نیم فصل دوم از قعر جدول فاصله گرفته و به رده های بالای جدول دست یابند.

در این راستا مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به منظور تقویت خط دفاعی تیم به دنبال جذب ایوب کلانتری بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان هستند. ایوب کلانتری در پست هافبک دفاعی به میدان رفته و جزء بازیکن موثر تیم های فوتبال سیاه جامگان، تراکتورسازی وفولاد خوزستان به شمار می آید.

کلانتری پس از رفتن از تراکتورسازی به تیم فوتبال سیاه جامگان پیوست تا به این تیم در راستای موفقیت کمک کند. اما پس از گذشت نیم فصل خواستار جدایی از این تیم شد.

گفته شده مسئولان باشگاه سایپای تهران درصدد جذب این بازیکن فوتبال کشورمان هستند و ایوب کلانتری در لیست خرید فرهاد کاظمی سرمربی جدید این تیم قرار گرفته است.

البته مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به انتشار فهرست بازیکنان مد نظر واکنش نشان داده اند و معتقدند به زودی این لیست انتشار می یابد.

علی خاکزاد سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در رابطه با جذب ایوب کلانتری گفت: هنوز چیزی در رابطه با جذب ایوب کلانتری مشخص نیست، در لیستی که قرار است فرهاد کاظمی اعلام کند مشخص می شود که چه بازیکنی درلیست خرید سرمربی تیم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: تا لیست بازیکنان مدنظر مطرح نشود نمی دانیم چه بازیکنانی را باید در تیم ماشین سازی به خدمت بگیریم.

سرپرست تیم خاطر نشان کرد: فردا مشخص می شود چه بازیکنانی مدنظر سرمربی تیم ماشین سازی خواهد بود.

باید دید که تیم فرهاد کاظمی با چه بازیکنانی پا در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ شانزدهم می گذارد.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار