سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز:

درایت فرهاد کاظمی ماشین سازی را از خطر سقوط نجات می دهد

خاکزاد گفت: بدون شک با درایت سرمربی تیم ماشین سازی تبریز این تیم از خطر سقوط نجات می یابد.

علی خاکزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از عملکرد فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی اظهار کرد: باید عنوان کنم فرهاد کاظمی از مربیان موفق لیگ برتر بوده و به نظرم دانش بالایی دارد چرا که با جدیت در تیم فعالیت کرده و سعی در پیشرفت و ترقی تیم دارد.

وی در ادامه افزود: گر چه امتیازات زیادی در این دیدارها کسب نکرده ایم اما از عملکرد کاظمی راضی ام و شک نکنید درایت فرهاد کاظمی ناجی تیم ماشین سازی خواهد بود. وی با ارائه دانش بالا سعی در پیشرفت تیم دارد، شما می دانید فقط دانش مربی و ارائه تکنیک کافی نیست، بلکه به کار گیری تفکرات سرمربی نیز لازم است.

خاکزاد با پرداختن به مسئله ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان تیمش قبل از دیدار برابر  تراکتوسازی از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: ما بازیکنان را ممنوع المصاحبه نکرده و تنها خواسته بودیم به منظور حفظ آرامش تیم از پرداختن به حواشی خودداری کنند.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به دیدار برگزار شده برابر صبای قم از هفته هجدهم لیگ برتر تصریح کرد: ما هیچ گونه صحبتی درباره دیدار برگزار شده با صبای قم نداریم، چرا که تیم تمامی شرایط برای کسب برد را داشت اما تحقق نیافته و با تساوی به کارمان پایان دادیم.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که تیم فوتبال ماشین سازی با حمایت هواداران به اهدافش که همان بقاء در لیگ است دست یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار