لیست بازیکنان مدنظر کاظمی شنبه اعلام می شود

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شنبه فهرست بازیکنان مدنظر خود را در اختیار کادر مدیریتی باشگاه قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با شروع فصل نقل و انتقالات بازار جذب بازیکن برای تقویت تیم ها در ادامه لیگ و نیم فصل دوم لیگ شانزدهم داغ است و مسئولان تیم ها سعی در برآورده کردن نظر مربیان و کادر فنی به منظور تقویت،انسجام و پوشش نقاط ضعف شان هستند اما در این میان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در آستانه خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد سعی در جذب بازیکنان جدید و تقویت خطوط سه گانه اش است.

ماشین سازی به عنوان تیم قعر نشین لیگ شانزدهم در اواخر نیم فصل نخست با برکناری رسول خطیبی و جایگزینی فرهاد کاظمی ضمن شوک به تیم سعی در روند رو به رشد تیم داشته است.کاظمی گرچه نخستین دیدارش را با سیاه جامگان مشهد را واگذار کرد،اما با توجه به این که زمان زیادی برای انجام کار فنی با بازیکنان در اختیار سرمربی نبود نمی توان این باخت را به حساب وی گذاشت. 

اما مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی معتقدند که نه تنها تیم در لیگ باقی می ماند بلکه رده های تک رقمی را هم نیز بدست می آورد. نکته این که فرهاد کاظمی شنبه فهرست بازیکنان مد نظرش را در اختیار مسئولان باشگاه قرار می دهد تا برای جذب این بازیکنان اقدام شود.

باید دید که پس از اعلام لیست مد نظر فرهاد کاظمی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در تنها دیدار نیم فصل نخست و نیم فصل دوم رقابت های لیگ چه نتایجی کسب می کند.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار