سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز:

ماشین سازی رتبه تک رقمی کسب می کند/ عباسی به دنبال متشنج کردن جو است

خاکزاد گفت: بدون شک ماشین سازی واقعی را در نیم فصل دوم می بینید و این تیم رتبه تک رقمی در پایان لیگ بدست می آورد.

علی خاکزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط تیم فوتبال ماشین سازی درلیگ شانزدهم و افت محسوس و قعرنشینی این تیم اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در بهترین وضعیت قرار دارند.البته در ابتدا جا دارد از تلاش های رسول خطیبی تشکر می کنم و باید عنوان کنم وی در طول مدت مربیگری زحمات فراوانی کشید و ورود فرهاد کاظمی به تیم ماشین سازی خوشامد می گویم.

وی در ادامه افزود: البته تیم به یک شوک نیاز داشت که تعویض سرمربی شوکی بود تا تیم در مسیر موفقیت بیشتری قرار گیرد.

خاکزاد در خصوص بازی با تیم فوتبال سیاه جامگان در هفته چهاردهم لیگ برتر عنوان کرد: بدون شک تیم سیاه جامگان از پتانسیل بالایی برخوردار است و برای برد در برابر ما به میدان می آید.اما تیم فوتبال ماشین سازی با روحیه فراوان و کادر فنی جدید خود برای برد به مشهد می رود. 

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره اینکه تیم در لیگ برتر باقی می ماند یا نه گفت: من قول میدهم که ماشین سازی در لیگ برتر باقی بماند و بدون شک این تیم در پایان لیگ شانزدهم رتبه تک رقمی بدست می آورد.

وی در خصوص ادعای عباسی مدیرعامل سیاه جامگان مبنی فسخ نکردن قرارداد فرهاد کاظمی سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی و اینکه وی نمی تواند روی نیمکت این تیم بنشیند تصریح کرد: عباسی با این گفته ها بدنبال متشنج کردن جو است چرا که روز جمعه ما با تیم سیاه جامگان دیدار هفته چهاردهم را برگزار می کنیم و برای عباسی متاسفم، چرا کاظمی سرمربی جدید تیم قبل از جدایی از سیاه جامگان قطع همکاری اش را باین تیم استحضار مسوولان فدراسیون و سرپرست سازمان لیگ اعلام کرده است وحتی نامه نگاری های وی و باشگاه هم موجود است. شک نکید کاظمی روز جمعه روی نیمکت تیم ماشین سازی می نشیند و مشکلی وجود ندارد و همه اقدامات با هماهنگی انجام شده است.

خاکزاد در پایان یادآور شد: امیدوارم که تیم فوتبال ماشین سازی با هدایت فرهاد کاظمی دو بازی پایانی نیم فصل لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشته و در نیم فصل دوم رقابت ها با قدرت ظاهر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار