خاکزاد: جدایی نریمان جهان هنوز قطعی نشده است

مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز جدایی سامان نریمان جهان را از این تیم تایید نکردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که زمزمه هایی از جدایی سامان نریمان جهان، هافبک تیم فوتبال ماشین سازی از این تیم به گوش می رسد، اما مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی جدایی هافبک تیمشان را تایید نکرده اند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در نیم فصل نخست رقابت های لیگ شانزدهم جایگاه شانزدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد، پس از اتمام نیم فصل بازیکنان در صدد جدایی از تیم و حضور در تیم دیگری هستند مانند مهرداد بایرامی با مسئولان باشگاه تسویه کرد و از باشگاه جدا شد.

پس از آن خبر جدایی دیگر بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی نقل محافل شد و زمزمه جدایی آندارنیک تیموریان، پیام صادقیان و سایر بازیکنان به گوش رسید.
اما خبر جدایی هافبک ماشین سازی واکنش مسئولان را برانگیخت تا نسبت به این اتفاق ها پاسخگو باشند.

سهرابی : نریمان جهان از ماشین سازی نمی رود
میر معصوم سهرابی، مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ما درباره جدایی سامان نریمان جهان گفت: سامان نریمان جهان از بازیکنان خوب تیم فوتبال ماشین سازی بوده و به طور حتم در نیم فصل دوم در ترکیب ماشین سازی خواهد بود.
وی بیان کرد: نریمان جهان از تیم ماشین سازی جدا نشده است و در نیم فصل دوم به تیم کمک می کند.

خاکزاد: جدایی نریمان جهان از ماشین سازی قطعی نیست
علی خاکزاد سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی نیز گفــت: باید بگویم جدایی سامان نریمان جهان از تیم ماشین سازی قطعی نیست البته مکاتباتی صورت گرفته است و به نظر می رسد تا ساعاتی دیگر وضعیت این بازیکن نیز مشخص شود.

باید دید که سامان نریمان جهان در رقابت های نیم فصل دوم برای چه تیمی به میدان می رود؟


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.