خاکزاد: از نام استقلال واهمه ای نداریم/ مهاجم ازبکی به دیدار فردا نمی رسد

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی گفت: کاری با نام و نشان حریف نداریم و در برابر رقبا برای پیروزی و کسب امتیاز به میدان می رویم.

خاکزاد: از نام استقلال واهمه ای نداریم / مهاجم ازبکی به دیدار فردا نمی رسدعلی خاکزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار حساس تیمش مقابل استقلال تهران از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: در حال حاضر شرایط تیم ماشین سازی خوب است و با تمرینات منظم و فشرده برای رویارویی با استقلال آماده شده ایم.

وی در ادامه افزود: گرچه نام تیم فوتبال استقلال بزرگ است و کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما از نام حریف ترس و واهمه ای نداریم و در برابر هیچ تیمی دست و پا بسته نیستیم، استقلال یا هر تیمی که برابر ما بازی کند از پیش برنده نیست و ماشین سازی با برد دیدارها را پشت سر می گذارد. شما می دانید عملکرد تیم در دیدارهای برگزار شده رو به جلو بوده و سعی می شود برای بقاء در لیگ تا آخرین لحظه تلاش کنیم هنوز امیدوار به بقاء هستیم و در لیگ باقی می مانیم.

خاکزاد در خصوص جذب و حضور مهاجم ازبکستانی تیم در دیدار برابر استقلال تهران گفت: عزیز اف، مهاجم ازبکی به تیم ملحق شده اما در دیدار برابر استقلال تهران نمی تواند بازی کند چرا که هنوز کارت بازی وی صادر نشده است. مسئولان ماشین سازی در راستای تقویت خط حمله اقدام به جذب مهاجم کرده اند تا ضعفمان در گلزنی از بین برود.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی با پرداختن به مسائل داوری هم گفت: همه می دانند که داوری تا چه حد به ما ضربه زده است، کارشناسی داوری مشخص کرد حق تیم ما داده نشده و پنالتی هایی برای ما گرفته نشده یا علیه ما پنالتی شده بود به هیچ وجه صحیح نبود.

وی با اشاره به جدایی غیر منتظره دروازه بان خارجی تیمش بیان کرد: ترک باشگاه بدون هماهنگی مسئولان ماشین سازی از سوی مانوئل فرناندز به هیچ وجه کار حرفه ای نبود و ما به فیفا شکایت کرده ایم. البته قرار بود باشگاه مطالبات این گلر را 15 روز دیگر پرداخت کند که این بازیکن زود تر از موعد باشگاه را ترک کرد.

خاکزاد درباره پرداخت مطالبات دیگر بازیکنان تیم ماشین سازی گفت: بدون شک پیش از دیدار با استقلال تهران و به هدف روحیه بخشی به بازیکنان بخشی از مطالباتشان پرداخت شده است.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که تیم فوتبال ماشین سازی با ارائه بازی های خوب ضمن شاد کردن دل هواداران، عملکرد خوبی در لیگ داشته و در جدول رده بندی به جایگاهی که  شایسته آن است، دست یابد. 


انتهای پیام /




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار