مروری بر عملکرد تیم فوتبال ماشین سازی در نیمه نخست لیگ شانزدهم؛

ماشین سازی در صدر ضعیف ترین های لیگ/ خطر سقوط در کمین تبریزی ها

تیم فوتبال ماشین سازی در نیم فصل نخست لیگ برتر عملکرد موفقی نداشته است و در صورتی که تغییری در روند نتایج صورت نگیرد خطر سقوط این تیم تبریزی را تهدید می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نامساعد بودن وضعیت جوی تبریز نیم فصل نخست لیگ شانزدهم 10 روز دیرتر از سایر تیم ها و با انجام دیدار ماشین سازی و سایپا به پایان رسید. شاید به جرأت می توان گفت ماشین سازی به عنوان تیم تازه لیگ برتری در ابتدای فصل نقل و انتقالات با جذب ستاره هایی چون پیام صادقیان، آندارنیک تیموریان و دیگر بازیکنان جزء تیم های بالانشین لیگ به حساب می آمد اما با گذشت تنها چند هفته از لیگ افول در این تیم باسابقه تبریزی مشاهد می شد. در این گزارش نگاهی گذرا به عملکرد این تیم تبریزی می اندازیم.
 
کارنامه ماشین سازی با هدایت خطیبی
 
ماشین سازی در ابتدای نیم فصل نخست لیگ شانزدهم با هدایت رسول خطیبی و حضور بازیکنان خوب داخلی و خارجی به هدف نمایش موفق در لیگ بسته شده بود، اما عملکرد ضعیفی داشت، به طوری که رسول خطیبی در هفته های واپسین لیگ از این تیم کناره گیری کرده و فرهاد کاظمی به این تیم پیوست.
 
نماینده سوم تبریز از 15 دیدار انجام شده تنها 1 برد داشته و با 4 تساوی و تحمل 10 شکست ضعیف ترین خط دفاع و حمله لیگ را به خود اختصاص داده است. ماشین سازان با 11 گل زده و دریافت 25 گل عملکرد ناموفقی داشته اند. این تیم با 7 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
 
کاظمی و مأموریتی بزرگ

فرهاد کاظمی در شرایط سختی به ماشین سازی تبریز آمد چرا که ضمن جلب توجه هواداران تبریزی  باید تیم را نیز از خطر سقوط نجات دهد. به نظر می رسد با حضور فرهاد کاظمی و جذب بازیکنان جوان و با تجربه لیگ شاهد تحول و ترقی دراین تیم باشیم.

امیدواری مسئولان تیم ماشین سازی در بقاء تیم
 
مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی که روزهای سخت و دشواری را سپری می کنند سخت در  تلاش هستند تا این تیم باسابقه تبریزی را از خطر سقوط نجات دهند. تغییر کادرفنی به عنوان شوک به تیم، جذب بازیکنان مد نظر فرهاد کاظمی و ستاره های جوان از دیگر اقدامات مسئولان این تیم تبریزی است.

** خاکزاد: شک نکنید ماشین سازی رتبه تک رقمی کسب می کند
 
علی خاکزاد سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما درباره عملکرد تیمش اظهار کرد: باید بگویم گرچه عملکرد تیم فوتبال ماشین سازی در نیم فصل نخست لیگ برترخوب نبوده اما هنوز فصل برای ماشین سازی تمام نشده و بازی های زیادی پیش رو داریم که با کسب نتایج خوب می توان ناکامی های نیم فصل نخست را جبران کرد. 

وی در ادامه افزود: با کسب نتایج خوب در دیدارهای پیش رو در لیگ می توان روزهای خوبی برای تیم فوتبال ماشین سازی متصور شد.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی یاد آورشد: باید بگویم نه تنها تیم ماشین سازی در لیگ برتر می ماند بلکه با ارائه بازی ها و نتایج خوب رتبه تک رقمی کسب خواهد کرد.

همچنین پیش از این "میر معصوم سهرابی" مدیرعامل شهرداری تبریز نیز ابراز امیدواری کرده بود که این تیم پتانسیل بازی های خوب  و نتایج درخشان را دارد و بدون شک جزء تیم های موفق لیگ می شود.
 
باید دید در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم نمایش تیم فوتبال ماشین سازی چگونه خواهد بود و آیا این تیم در لیگ برتر باقی می ماند یا خیر ؟

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار