اصفهان؛

ثبت نام 10هزار نفر از دانشگاه‌های علوم پزشکی در جشنواره قرآن و عترت

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ثبت‌نام 10 هزار نفر تاکنون در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمحمدمهدی بحرالعلوم، دیشب در  حاشیه آیین کرسی تلاوت و تقدیر از مقام آوران دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بیست و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه هاي علوم پزشکی کشور در کاشان گفت:بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور تابستان سال 96در شیراز برگزار می شود.
وی، با اشاره به شرکت 25 هزار نفر در بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تابستان امسال افزود: این جشنواره نسبت به دوره قبل از آن  افزایش 66 درصدی شرکت کنندگان را داشت و  پیش بینی می شود امسال بیشترین رکورد تعداد شرکت کننده در این مسابقات شکسته شود.
به‌گفته‌وی، محل برگزاری جشنواره بیست و سوم نیز در اختتامیه جشنواره بیست و دو م در شیراز معرفی می شود که برگزاری آن به دانشگاه علوم پزشکی کاشان با توجه به ظرفیت قرآنی و برگزاری مسابقات کشوری آن پیشنهاد می‌شود.
رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از نشست کارشناسان قرآنی و مدیران فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اواخر هفته جاری در ساری خبر داد و افزود: برنامه های برگزاری در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی در این نشست برنامه ریزی و تدوین خواهد شد.
بحرالعلوم، تصریح‌کرد: سعی ما بر اینست که این برنامه ها در سه بخش آموزش، پژوهش و تبلیغات به لحاظ کمی و کیفی به طور یقین ارتقا یابد.
وی،در ادامه برگزاری همایش قرآن، عترت و سلامت توسط فرهنگستان علوم پزشکی با مشارکت این مرکز را خبرداد و گفت: این همایش 16 و 17 بهمن‌ماه امسال با شرکت تمام دانشگاه های علوم  پزشکی کشور در بیمارستان میلاد تهران برگزار می شود.
به‌گفته‌ وی، مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فقط به برگزاری جشنواره اکتفا نمی کند، بلکه در این راستا دو دوره تربیت معلم حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور 180 نفر از خواهران و برادران دانشجو را  بهمن امسال در شهر مقدس قم برگزار می کند.
بحرالعلوم، برگزاری یک دوره روش تحقیق قرآن و سلامت برای نخستین بار یادآورشد و گفت: این دوره برای دانشجویان و کارکنان هفدهم بهمن سالجاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزارمی‌شود.

آیین کرسی تلاوت و تجلیل از مقام آوران دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بیست و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه هاي علوم پزشکی کشور در خانه تاریخی نگین برگزار شد.
سخنرانی سید مهدی بحرالعلوم، رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی،  تلاوت قرآن توسط قاری بین المللی حاج حمید شاکرنژاد از مشهد و سخنرانی اساتيد قرآنی و آیین تقدیر از 17 مقام آور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان شامل کارکنان، دانشجویان و استادان که حائز رتبه های اول تا سوم شده بودند و اهدای جوایز به آنها از جمله برنامه های این آیین بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار