اهواز؛

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت تا 5 اسفند

مهلت ثبت‌نام بیست‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه جندی شاپور همزمان با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تا پنجم اسفندماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد سهرابی، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس اعلام معاونت فرهنگی وزارت بهداشت تاکنون دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهواز با ۴۷۰ ثبت‌نام کننده در میان ۱۰ دانشگاه نخست حائز بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان در این جشنواره قرار دارد.
 
وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام تا پنجم اسفندماه، گفت: براساس زمان‌بندی انجام‌شده مرحله دانشگاهی این جشنواره قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اسفندماه برگزار می‌شود.
 
سهرابی افزود: این جشنواره در بخش‌ آوایی در رشته‌های حفظ سوره حدید با ترجمه، حفظ یک جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل و نغمات آئینی (اذان، تواشیح، ترجمه‌خوانی، دعا و مناجات خوانی) برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز خاطرنشان کرد: همچنین بخش معارف قرآنی و سیره معصومین شامل رشته‌های آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین(ع)، احکام و پرسمان قرآنی است؛ بخش کتابخوانی نیز در رشته‌های بررسی و نقد کتاب و تلخیص کتاب خواهد بود.
 
وی اذعان داشت: در بخش پژوهشی نیز رشته‌های مقاله‌نویسی، طرح پژوهشی، ترجمه و تألیف کتاب در نظر گرفته شده است؛ بخش فناوری شامل رشته‌های تولید نرم‌افزار، اپلیکیشن و شبکه‌های مجازی و بخش ادبی شامل رشته‌های شعر، داستان‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی است.
 
وی به بخش هنری اشاره و تصریح کرد: این بخش در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، عکس، تذهیب، فیلم کوتاه، معرّق و منبّت و طراحی پوستر تعریف شده و بخش نشریات نیز شامل رشته‌های مصاحبه، گزارش، مقاله دینی و قرآنی، طرح روی جلد، گرافیک و صفحه‌آرایی‌ و نشریات است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار