مشهد؛

آغاز نام نویسی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی

نام نویسی در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز شد.

آغاز نام نویسی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ این جشنواره در بخش های آوایی(حفظ و قرآئت قران و نغمات آیینی)، معارف قرآنی و سیره معصومین، کتابخوانی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری و در دو مرحله دانشگاهی و سراسری وزارت بهداشت برگزار می شود و در آن مخاطبان در بخش های مربوطه به رقابت خواهند پرداخت.
این جشنواره در مراحل  دانشگاهی، سراسری وزارت بهداشت و ملی دانشجویان برای گروه های هدف اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار می شود.
بخش آوایی این جشنواره شامل (حفظ سوره حدید با ترجمه، ۱،۵،۱۰،۲۰ جرء قرآن و کل قرآن)، قرائت تحقیق و ترتیل،نغمات آئینی(اذان، تواشیح، ترجمه خوانی، دعا و مناجات خوانی) است.
بخش معارف قرآنی و سیره معصومین شامل آشنایی با احادیث اهل بیت، مفاهیم نهج البلاغه، مفاهیم، صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین و احکام و پرسمان قرآنی خواهد بود.
بخش کتابخوانی شامل بررسی نقد کتاب و تلخیص کتاب،بخش پژوهشی شاکل مقاله نویسی، طرح پژوهشی، ترجمه و تالیف کتاب، بخش فناوری شامل تولید نرم افزار و اپلیکشن و کانال شبکه های مجاری، بخش ادبی شامل شعر، داستان نویسی، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی، هنری شامل خوشنویسی، نقاشی، عکس، تذهیب، فیلم کوتاه، معرق و منبت و طراحی پوستر، نشریات شامل آثار (مصاحبه، گزارش، مقاله دینی و قرآنی، طرح روی جلد، گرافیک و صفحه آرایی) و نشریات برگزار می شود.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار