کرمانشاه؛

دستگیری متهم 33ساله وکشف 15 تن پودر نیروزای قاچاق

رئيس پليس امنيت عمومي استان کرمانشاه از کشف بيش از 15 تن پودر نيروزاي قاچاق و دستگيري يک متهم 33 ساله در اين زمينه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد رستمي با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پي دريافت اخبار و اطلاعاتي مبني بر اينکه فردي با هويت معلوم اهل و ساکن کرمانشاه در يکي از پاساژهاي معروف شهر کرمانشاه در امر تهيه و توزيع اقلام قاچاق و داروهاي نيروزا فعاليت دارد، موضوع در دست بررسي قرار گرفت.

وی افزود: پليس امنيت عمومي استان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تأييد خبر فوق، اکيپي از عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومي اين پليس را به همراه پرسنل معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکي به واحد صنفي مذکور اعزام کرد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از اين واحد فروش داروهاي نيروزا، چاقي و لاغري و ... بيش از 15 تن پودر نيروزا، دو هزار و 400 حبه قرص و کپسول نيروزا و دو هزار و 500 قلم لوزام آرايشي و بهداشتي قاچاق کشف و ضبط شد.

 رستمي خاطرنشان ساخت: متهم 33 ساله اي در اين زمينه دستگير و جهت سير مراحل قانوني به معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه تحويل داده شده است.

وي خاطرنشان ساخت: متهم تا پيش از اين هيچگونه سابقه دستگيري نداشته و قصد داشته اقلام قاچاق را در سطح شهر کرمانشاه توزيع کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.