کرمانشاه؛

كشف 610 هزار نخ سيگار قاچاق در کرمانشاه

جانشين فرمانده انتظامی استان از كشف 610 هزار نخ سيگار قاچاق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عليرضا مرزباني" بيان داشت: در پي کسب اطلاعاتي مبني بر خريداري محموله بزرگ سيگار قاچاق توسط يک باند فعال در امر قاچاق کالا در شهرستان "كامياران" و انتقال آن از معابر غير مجاز مزري به استان کرمانشاه، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده، قاچاقچيان قصد داشتند محموله را با استفاده از خودروهاي پوششي تيزرو و با عبور از معابر فرعي استان کرمانشاه به استان هاي مرکزي کشور انتقال دهند. جانشين فرمانده انتظامي استان تصريح کرد: با انجام اقدامات تعقيب و مراقبتي، مسير تردد و نوع خودروهاي حامل کالاي قاچاق مشخص و در همين راستا تيم عملياتي اداره مبارزه با قاچاق اين پليس به موقعيت ورودي غربي كرمانشاه اعزام شد.
سرهنگ مرزباني ادامه داد: در نتيجه کنترل نامحسوس منطقه، دو دستگاه خودروي سواري حامل کالاي قاچاق رؤيت و با برپايي تور ايست و بازرسي نسبت به متوقف کردن خودروهاي حامل کالاي قاچاق و دستگيري متهمان اقدام شد.
وي با اشاره به دستگيري دو متهم و توقيف دو دستگاه خودرو در اين زمينه، افزود: در بازرسي از خودرو هاي حامل کالاي قاچاق 610 هزار نخ سيگار کشف شد که طبق نظر کارشناسان، ارزش اين محموله يك ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، نخ ، سیگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار