رسولی: تیراندازان به جام جهانی هند اعزام می شوند

رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی گفت:تیم ملی تیراندازی در دو رشته تفنگ و تپانچه مردان و زنان به جام جهانی هند اعزام می شود.

رسولی: تیراندازان به جام جهانی  هند اعزام می شوندناصر رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد:نخستین دوره جام جهانی تیراندازی در سال 2017 میلادی ،5 اسفند ماه به میزبانی هند آغاز می شود که کلیه رشته های تیراندازی در این مسابقات حضور دارند.

وی افزود:تیم ملی تیر اندازی کشورمان در دو رشته تفنگ و تپانچه مردان و زنان به این رقابت ها اعزام می شود.در حال حاضر ملی پوشان تیراندازی  در اردو به سر می برند تا خود را برای حضور در این رقابت ها آماده کنند. هفته گذشته اردوی ملی پوشان آغاز شده است و به مدت 2 ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان تیم های ملی ادامه داد:برای تمرین ملی پوشان 2 مربی به تیم ملی تپانچه بزرگسالان اضافه شد که مصطفی احمدی تیم بانوان و جعفرزاده  تیم مردان را هدایت می کند.همچنین امیرحسین صولت و سکینه خدابنده لو مربی تیم جوانان و نوجونان هستند اما سرپرستی تیم های ملی در همه رده های سنی به عهده سکینه خدابنده لو است.

رسولی درباره شرایط مالی فدراسیون گفت:متاسفانه شرایط تیم ملی از نظر مالی همانند گذشته است و تغییری نکرده است و ملی پوشان با همان امکانات گذشته به تمرین می پردازند. مسئولان باید به فدراسیون کمک کنند تا وضیعت تمرین تیم ملی بهبود پیدا کند.

وی گفت:مشکلات تیم ملی فقط مختص به منابع مالی نیست بلکه از نظر مهمات نیز با مشکل رو به رو هستیم و ملی پوشان با ساچمه های محدودی تمرین می کنند البته ساچمه هایی که برای تمرین به کار می رود از نوع خارجی و با کیفیت است و استاندارد های جهانی در ساخت این ساچمه ها به کار رفته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار