بازی های کشورهای اسلامی جمهوری آذربایجان؛

رسولی: در رشته سه وضعیت تیراندازی شرکت نمی کنیم

رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی گفت:تیم تیراندازی کشورمان به دلیل مشکلات کمبود مهمات در بخش سه وضعیت تفنگ تیراندازی بازی های آسیای شرکت نمی کند.

رسولی: در رشته سه وضعیت تیراندازی شرکت نمی کنیمناصر رسولی به  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت : تیم تیراندازی ایران در سه رشته تفنگ،تپانچه و اهداف پروازی در بازی های همبستگی کشور های اسلامی باکو شرکت می کند که تیراندازان هر یک از این رشته در ماده های مختلف مسابقه می دهند.

وی عنوان کرد: تیراندازان در مجموع در11رشته  به رقابت می پردازند که 3 ماده اهداف پروازی ،7 رشته بخش تپانچه و تفنگ بادی 10 متر از جمله رشته هایی هستند که تیراندازان کشورمان به میدان می روند.

رسولی افزود:در تفنگ فقط در 10 متر بادی مردان و زنان تیم اعزام می کنیم اما در مسابقات تفنگ سه وضعیت تیراندازی به دلیل مشکلات و کمبود مهمات که در این بخش وجود دارد تیراندازی شرکت نخواهد کرد.

رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی ادامه داد: تغییرات جدیدی فدراسیون جهانی  که در بخش تیمی مسابقات تیراندازی به وجود آورد برگزاری مسابقات این بخش به صورت میکس است و دیگر مثل گذشته تیم مردان و زنان به طور مجزا مسابقه نمی دهند.این مسابقات برای اولین بار قرار است در مسابقات آسیایی هند برگزار شود.

رسولی درباره همزمانی بازی های کشورهای اسلامی و جام جهانی تیراندازی مونیخ  و اعزام تیراندازان به هر دومسابقه گفت: بازی های  هبستگی کشور های اسلامی 22 تا 27 اردیبهشت ماه و جام جهانی تیراندازی مونیخ 27 اردیبهشت آغاز می شود.با توجه به اینکه تیم جوانان، المپیک 2018 بوینس آیرس را در پیش دارد ،فدراسیون برای کسب آمادگی بیشتر تیراندازان جوان و نوجوان را به این رقابت ها اعزام می کند و تیم بزرگسالان در بازی های کشورهای اسلامی شرکت خواهد کرد.

وی افزود: هدف اصلی ما بازی های آسیایی جاکارتا است بنابراین تیراندازانی که به تازگی در تیم های ملی شرکت می کنند باید تجربه لازم را کسب کنند. براین اساس یکی از اهداف ما از شرکت در مسابقات کشور های اسلامی  آمادگی و تجربه تیراندازان برای بازی های آسیایی است.

رسولی درباره وضعیت اردوی تیراندازان اهداف پروازی خاطر نشان کرد: اردو ی تیم اهداف پروازی به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی هنوز آغاز نشده است. تیم اهداف پروازی  مسابقات مهمی در پیش دارد . پیش از شروع بازی های کشور های اسلامی در رقابت های قبرس شرکت می کند و اسفند ماه نیز به رقابت های آسیایی هند اعزام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار