برای نخستین بار مسابقات میکس تیراندازی برگزار می شود

مسابقات میکس تیراندازی برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی جهان هند برگزار می شود.

برگزاری مسابقات میکس تیراندازی در مسابقات جهانیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛نخستین مسابقات جهانی تیراندازی در سال 2017 از 5 اسفند ماه به میزبانی هند آغاز می شود.

این رقابت ها در رشته های تفنگ تپانچه و اهداف پروازی است که تیم تیراندازی کشورمان در رشته اهداف پروازی در این دور از مسابقات شرکت نخواهد کرد.

یکی از نکته های جالب جام جهانی تیراندازی هند برگزاری مسابقات به صورت میکس است که برای نخستین بار فدراسیون جهانی تیراندازی اقدام به برگزاری آن  می کند.

لازم به ذکر است  تیم تیراندازی ایران با ترکیب 14 ورزشکار به جام جهانی هند اعزام می شود.براین اساس 8 تیرانداز در رشته تفنگ و 6 تیرانداز در بخش تپانچه ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها هستند.

تیم ملی اهداف پروازی نیز ک اردیبهشت ماه در مسابقات جهانی قبرس شرکت می کند که  اردو ملی پوشان برای آمادگی حضور در این رقابت ها هنوز آغاز نشده است.

از دیگر مسابقاتی که تیراندازان پیش رو دارند بازی های کشور های اسلامی است که به میزبانی کشور آذر بایجان برگزار می شود البته مسابقات بین المللی تیراندازی جاده ابریشم نیز از دیگر رقابت های بین المللی تیراندازان است که تا پایان امسال به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار