برگزاری مرحله نخست مسابقات سلاح های بادی زمستانی

رئیس کمیته مسابقات تیراندازی از برگزاری مرحله نخست مسابقات سلاح های بادی زمستانی در پایان هفته خبر داد.

معصومه توحید لو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مرحله نخست مسابقات سلاح های بادی در دو  بخش مردان و زنان روز های 16 و17 دی ماه در سایت مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

وی افزود: این رقابت ها در سه رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان است که در پایان مرحله مقدماتی منتخبین هر رشته مشخص می شود و در فینال با هم به رقابت می پردازند.

در این رقابت ها نزدیک به 300 تیرانداز از سراسر کشور حضور دارند.

توحید لو گفت: مسابقات سلاح های بادی زمستانی در سه مرحله برگزار می شود که مرحله دوم آن بهمن ماه خواهد بود اما در مرحله سوم برترین های دو دوره گذشته برای کسب عنوان قهرمانی مسابقه می دهند.

رئیس کمیته مسابقات تیراندازی درباره برگزاری مسابقات سلاح های خفیف اظهار داشت: متاسفانه مشکلات بخش خفیف هنوز برطرف نشده است و مهمات کافی برای تیراندازان در اختیار نداریم بر این اساس تصمیم گرفتیم این مسابقات را فقط در بخش بادی برگزار کنیم و در حال حاضر به دلیل مشکلات موجود برنامه ای برای برگزاری مسابقات سلاح های خفیف نداریم.

وی افزود: تیم ملی در رشته خفیف اردویی برگزار نمی کند و تا وقتی که شرایط برای تمرین ملی پوشان خفیف فراهم نشود برگزاری این مسابقات در این رشته امکان پذیر نخواهد بود.

توحیدلو در پایان خاطر نشان کرد: اواخر دی ماه مسابقات رکوردگیری تراپ مردان انجام می شود که 10 نفر برتر این رشته در مسابقات حضور دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار