تقدیر ویژه رئیس کنفدراسیون آسیا از فدراسیون تیراندازی ایران

علی‌بن‌عبدالله آل‌خلیفه، طی نامه‌ای از فدراسیون تیراندازی در خصوص برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر ویژه رئیس کنفدراسیون آسیا از فدراسیون تیراندازی ایرانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،‌ در متن تقدیر نامه رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا به سیدمهدی هاشمی‌٬ آمده است:

"جناب آقای دکتر سیدمهدی هاشمی؛ رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام و بهترین آرزوها برای شما و کلیه دوستان گرامی در فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران بدینوسیله از کلیه اعضای کمیته برگزاری نهمین دوره مسابقات سلاح‌های بادی آسیا جهت تلاش‌ها و اقدامات ارزنده‌ای که در طول برگزاری این مسابقات به انجام رساندند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

اینجانب عمیقا نسبت به علاقه وافر و پشتکاری که صرف برگزاری این رقابت‌ها و پایان موفقیت‌آمیز آن شده است، واقف بوده و علاوه بر این از فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران که در نقش حامی فدراسیون‌های عضو کنفدراسیون تیراندازی آسیا ظاهر شده و برای آنها این امکان را فراهم کرد تا بتوانند در این رقابت‌های معتبر شرکت نمایند، سپاسگزارم.

بدون شک این اقدام مهم حاوی پیام روشنی از سوی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که تحت هدایت هوشمندانه‌ی جنابعالی همواره متعهد به تحکیم روابط دوستانه و ارتقاء نام این قاره در جامعه‌ی جهانی تیراندازی بوده است.

مجدداً از تمامی کسانیکه در برگزاری موفقیت‌آمیز این مسابقات تلاش نمودند، تشکر می کنم.
 
علی بن عبدالله آل خلیفه؛ رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا”

نهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا – تهران از ۱۳ الی ۱۹ آذر ماه  به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در حالی برگزار شد که کشورمان در جایگاه سوم آسیا ایستاد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار