اهواز؛

پیروزی تیم تیراندازی ملی‌حفاری در رشته تپانچه

تیم تپانچه ملی‌حفاری در هفته دهم لیگ برتر کشور با پیروزی مقابل حریف مدعی خود به قهرمانی در این بخش نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سپیدار بختیاری، مربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری در این باره اظهار کرد: ‌این هفته از این رقابت ها پنج‌شنبه و جمعه ( نهم و دهم دی ماه) در تهران برگزار شد که ما در هفته دهم به مصاف تیم مقاومت رفتیم و در هفته یازدهم قرار بود با تیم فارس دیدار کنیم که این تیم از لیگ برتر انصراف داد.

 وی بیان کرد: تیم ما با عملکرد خوبی که در بخش تپانچه برابر تیم مقاومت داشت، موفق شد حریف خود را شکست دهد که با این نتیجه به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شدیم و به احتمال زیاد امسال بتوانیم پس از چندین سال کار و تلاش، قهرمانی را ازآن خودمان کنیم. در بخش تفنگ نیز با اختلاف امتیاز بسیار کم، بازی را به تیم مقاومت واگذار کردیم. در حال حاضر در رشته تفنگ در جایگاه چهارم قرار داریم و در مجموع تفنگ و تپانچه دوم هستیم.

 مربی تیم تیراندازی ملی حفاری گفت: سطح مسابقات بسیار عالی بود و تیراندازان رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند. بازیکنانم در هر دو بخش تفنگ و تپانچه عالی کار می‌کنند و من امسال از تمام آن ها راضی هستم. ما امسال با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها در لیگ شرکت کرده ایم و تاکنون توانسته ایم جواب هم بگیریم.

 وی افزود: 70 درصد تیم مان بومی است و به خوبی توانسته ایم از ظرفیت و پتانسیل های موجود در استان بهره ببریم و واقعا از این کار نتیجه گرفته ایم. تیم ما هم از نظر فنی و هم اخلاقی یکی از بهترین تیم های حال حاضر لیگ است، چرا که همیشه باشگاه حفاری ابتدا اخلاق ورزشی برایش مهم بوده و بعد به نتیجه و مقوله فنی فکر می کند. خدا را شکر امسال هر دو بخش اخلاقی و فنی را کنار هم داریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.