ویژه برنامه عصر شعر« شکوه بصیرت» در حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت 9 دی ویژه برنامه عصر شعر« شکوه بصیرت» با حضور جمعی از مسئولان و شاعران و دوست داران حریم ولایت در حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان در این مراسم ضمن تقدیر از حضور شاعران و مسئولان در این برنامه بر جاودانه ساختن « حماسه 9 دی » به عنوان یک وظیفه با ابزار ماندگار هنر تاکید کرد.

احد هوشمند قره باغ در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره بر حضور شکوهمند مردم در جریانات دفاع از ماهیت نظام انقلاب اسلامی افزود : بصیرت ، وقت شناسی و ولایت مداری مردم ایران در روزی که بسیاری از خواص غایب بودند مثال زدنی و مایه افتخار و سر افرازی ملت ایران است.

در این مراسم مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز طی سخنانی با تاکید بر زنده نگاه داشتن مناسبتهای ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی ، حماسه 9 دی 1388 را نشانه شعور و باور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد .

حجت الاسلام والمسلمین داداش زاده در ادامه سخنان خود با اشاره بر واقعه عظیم عاشورا و دل داده گی شیعیان و مردم ایران بر حضرت امام حسین(ع) بعد از گذشت چندین قرن از وقوع آن اظهار داشت : مردم ایران بر مذهب و اعتقادات دینی خود بسیار حساس هستند و اگر کوچکترین اهانتی را نسبت به این مسئله احساس کنند همراه با ولایت فقیه همواره در صحنه حاضرمی باشندو حامی رهبر و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

ویژه برنامه عصر شعر « شکوه بصیرت » با قرائت شعر توسط تعدادی از شاعران برجسته شهرستان اورمیه از جمله مصطفی قلیزاده علیار ،علی صلاحلو ، محمد میلانی، مرضیه انساندوست ، سعید سلیمان پور ، رویا شاه حسین زاده ، اکبر بیضایی ، بهرام اسدی ، امین گنج پرور ، بابا علی جوانمرد علی علیزاده ، محمد صفری ، بهنام مهدی نژاد ، پیام آقایی ، صدف سلطان زاده ، مهدی فلاح ، علی محمدیان ، علی غنی زاده ، حسن حاتم ، جعفر بزرگ امین و نجلیل از25 نفر شاعرتلاشگر و متعهد در عرصه ادبیات انقلاب اسلامی پایان یافت.


انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.