امام جمعه تکاب:

زنده نگه‎داشتن فتنه در کشورهای اسلامی غرب را به اهداف خود می‎رساند

امام جمعه تکاب گفت:زنده نگه‎داشتن فتنه در کشورهای اسلامی غرب را به اهداف خود می‎رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت‎الاسلام عبدالله محمدی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی به عنوان تنها راه نجات انسان، اظهار داشت: اینکه انسان برای عالم معاد چه آماده کند و آیات قرآن چه می‌گوید، مسائلی مورد بحث و تأکید بوده و همه ما باید درک کنیم که مرگ حتمی است و خود را قبل از فرارسیدن ناگهانی مرگ برای عالم آخرت آماده کنیم.

امام جمعه تکاب عامل اصلی فتنه 88 را کشورهای غربی و در راس آن آمریکا دانست و گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود و به دست آوردن پیروزی علیه نظام اسلامی، فضای سیاسی و فرهنگی کشور را گل‌آلود می‌کند تا از این وضعیت غبارآلود بهره‎برداری خود را بکند.

وی با بیان اینکه جریان سوریه بعد از فتح حلب به نفع جبهه مقاومت در حال تغییر است، افزود: ایران، روسیه و ترکیه با آشوبگران قصد مذاکره دارند و این مسئله مهمی است و اگر تروریست‎ها با توافقات صلح‎آمیز کنار بیایند موقعیت بهتری در جهان اسلام شکل می‎گیرد.

هاشمی توضیح داد: تلاش این است که ترکیه به حمایت خود از تروریست‎ها ادامه ندهد، هر چند که اگر ترکیه تصمیم به عدم حمایت از تکفیری‎ها بگیرد ممکن است از سوی کشورهای دیگر مثل عمان و اردن حمایت شوند، ولی باز اگر چنین اتفاقی بیفتد اقدام مثبتی است.

وی  با بیان اینکه غرب می‎خواهد فتنه در منطقه زنده بماند تا به مقاصد خود برسد، گفت: دشمن شکست بزرگی در تقسیم و تجزیه کشورهای اسلامی پشت سر هم خورده است و در لبنان تلاش برای ایجاد دولتی موافق غرب شکست خورد و بمباران مظلومانه مردم یمن در امتداد همین فتنه‎هاست.


انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.