«سبز،سپید، سرخ» مدافعان حرم را بر روی صحنه نمایش می برد

موضوع مدافعان حرم با اجرای نمایش «سبز،سپید،سرخ» از ۲۴ تا ۳۰ دی ماه سال جاری در اورمیه بر روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در این نمایش که با همکاری و مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می شود، روایت سه خانواده ایرانی است که با موضوع "مدافعان حرم" طی اتفاقاتی خاص با هم ارتباط برقرار می کنند.

"سبز سپید سرخ" نوشته سید علی موسویان است که با کارگردانی پدرام رحمانی و ایفای نقش مهرداد سعادت، شبنم شلیله، احسان عارف، مونا صادقی، محمد خیرخواه و زینب غالب طی پنج روز در اورمیه اجرا می شود.

طراحی صحنه و لباس این اثر برعهده سوسن مشاریان و انتخاب، اجرای موسیقی و طراحی و اجرای نور آن به ترتیب با هدایت موسی هدایتی و رضا محمد خانی صورت می گیرد.

سبز سپید سرخ نخستین اثر نمایشی است که با موضوع مدافعان حرم در استان آذربایجان غربی تولید و اجرا می شود.

برگزاری کارگاه تصویرسازی «رویاها و کابوس ها»

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان کارگاه تصویرسازی «رویاها و کابوس ها» چهارم بهمن ماه سال جاری در حوزه هنری آذربایجان غربی برگزرا می شود.

در این کارگاه یکروزه معرفی موضوع هایی نظیر آب، طبیعت، شهرنشینی، کتاب، کودکان و سالمندان با حضور سه نفر از اساتید رشته تصویرگری شهرستان ارومیه (منیر کردستانچی، مینا جلالی فراهانی، شیدا فلاحی) در قالب تصویرسازی بررسی می شود.

علاقه مندان می توانند با ارسال پنج عدد از نمونه آثار خود در رشته تصویرگری، به نشانی تلگرام@adarturmia حداکثر تا مورخه ۲۱ دی ماه سال جاری و بعد از تایید اساتید در این کارگاه حضور داشته باشند.

افراد علاقه مند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط برگزاری این کارگاه، به سایت حوزه هنری آذربایجان غربی به نشانی www.arturmia.ir بخش هنرهای تجسمی مراجعه کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.