ساری؛

افتخار آفرینی بانوان ورزشکار مازندرانی در ميادين آسيايی و جهانی +تصاویر

بانوان مازندرانی امسال 50 مدال مسابقه ورزشی در ميادين آسيايی و جهانی كسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ربیع فلاح استاندار مازندران در مراسم تجلیل از بانوان افتخار آفرین ورزشی استان در سال ۹۵ گفت: نظام جمهوری اسلامی به بانوان قهرمان ورزشكار افتخار می كند و وجود مشوق های لازم برای حضور هر چه موثرتر و بيشتر بانوان در عرصه های ورزش قهرمانی ضرورت دارد.

وی با اشاره به اينكه از 134 بانوی مازندرانی دعوت شده به تيم های ملی، 47 نفر موفق به عضويت در تيم ملی و كسب مدال شدند، افزود: اين بانوان ورزشكار شايسته مازندران مجموعا موفق به كسب 50 مدال آسيايی و جهانی و بين المللی شدند.

استاندار مازندران با تاكيد بر اين كه منابع اعتباری بايد به صورت متوازن و عادلانه در ميان هيات های ورزشی توزيع شود، گفت: لازم است همراه با پشتيبانی اعتباری، حمايت های معنوی از ورزش بانوان استان صورت گيرد و با ارايه مشوق ها از ظرفيت بخش خصوصی برای ايجاد و توسعه امكانات و فضاهای ورزشی استفاده شود.

ربیع فلاح افزود: بيمه ورزشكاران قهرمان با جديت دنبال و برای اشتغال آنان بر حسب شرايط برنامه ريزی می شود.

وی توسعه ورزش همگانی را از جمله راهبردهای مقابله با پديده چاقی دانست و گفت: ورزشكاران حرفه ای و دارندگان مدال های رنگارنگ می توانند در اين مسير موثر باشند.

در پايان اين مراسم با حضور استاندار مازندارن از بانوان قهرمان و دارنده مدال آسيايی و جهانی در سال 95 با اهدا لوح تقدير، تجليل شد.

افتخار آفرینی بانوان ورزشکار مازندرانی در ميادين آسيايی و جهانی



افتخار آفرینی بانوان ورزشکار مازندرانی در ميادين آسيايی و جهانی

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار