ساری؛

سفر سروزير ارشد استانهای شرق سريلانكا به مازندران

سروزير ارشد استان‌های شرق سريلانكا به مازندران سفر می كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسن خيريانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت : نظير احمد سروزير استانهای شرق سريلانكا در رأس يك هيأت 8 نفره سه شنبه هفتم دی وارد مازندران می شود.


وی افزود : در جريان اين سفر چهار روزه وزير كشاورزی ، رئيس شورای استانی و نماينده بخش خصوصی استان شرقی سريلانكا نيز سروزير استانهای شرقی سريلانكلا را همراهی خواهند كرد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت :مذاكره با استاندار مازندران و بازديد برخی از واحدهای توليدی و صنعتی و كشاورزی ، حضور و سخنرانی در جمع فعالان اقتصادی و تجار و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی استان مازندران از جمله برنامه های سروزير استانهای شرقی سريلانكا و هيأت همراه وی خواهد بود.


حسن خيريانپور افزود: با توجه به ظرفيتها و علاقمندی طرفين در جريان اين سفر در خصوص گردشگری ، امور دام و لبنيات و ماكيان ، صنعت ساختمان و راه آهن و ساخت و توليد قايق و كشتی های كوچك ، صنايع روستايی ، صنعت ماهيگيری ، كشت فرا سرزمينی ، تبادل اطلاعات و تكنولوژی و دانش فنی در بخش كشاورزی و صنايع تبديلی و غذايی و گسترش روابط تجاری و اولويتهای سرمايه گذاری و افزايش حجم مبادلات بحث وتبادل نظر و مذاكره خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.